تداوم بارش ها در کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیر کل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته و با ورود سامانه های جوی به کشور به نظر می رسد روزهای خوش بارشی در هفته آینده در پیش است و بارندگی ها در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد. 

مسعود حقیقت روز چهارشنبه در گفت گو با ایرنا افزود: امروز نیز همچنان شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند تهران، قزوین، کرج، اراک، قم و اصفهان غبارآلود و انباشت آلایندگی خواهد داشت.

 

وی اظهار داشت: سامانه جنوبی که از روز گذشته وارد کشور شده بود در قسمت های جنوبی کشور مانند استان های یزد، فارس، بوشهر، شرق هرمزگان ، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده را به همراه داشت و امروز نیز ادامه دارد.

 

حقیقت گفت: فردا سامانه جدیدی از مرزهای غربی وارد کشور می شود که پنج شنبه و جمعه در استان های واقع در شمال غرب، شاهد بارش خواهیم بود، در مناطق کوهستانی نیز به شکل برف خواهد بود.

 

وی افزود: همچنین از جمعه سامانه بارشی دیگری از غرب وارد می شود که در مناطق جنوب غرب، غرب، مرکز، دامنه های البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و به تدریج شمال شرق کشور بارش باران همراه با رعد و برق را به همراه خواهد داشت که در خوزستان، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، غرب بوشهر و جنوب همدان از شدت بیشتری برخوردار است و احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد.

 

به گفته وی، بارش در مناطق کوهستانی زاگرس و البرز به شکل برف خواهد بود و به نظرمی رسد هفته آینده هفته خوش بارشی در بیشتر مناطق کشور باشد و شاهد بارش های خوبی خواهیم بود.

 

حقیقت تاکید کرد: به کشاورزان مناطق یاد شده که شدت بارش خواهند داشت توصیه می شود حتما نسبت به پاکسازی راه آب مزارع و باغات اقدام کنند تا به مزارع آسیب وارد نشود.

 

وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی افزود: کمینه دمای امروز صبح تهران 6 درجه و بیشینه دیروز پایتخت به 15 درجه رسیده بود و امروز نیز در همین شرایط باقی می ماند.

 

حقیقت گفت: راسک با دمای 33 درجه بالای صفر و راسک با 5 درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------