فردا موج جدید بارندگی‌ها در کشور آغاز می‌شود؛ تهران هم بارانی است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,بارندگی‌
این سامانه که جمعه وارد کشور خواهد شد در نقاط یاد شده تقویت می شود و در شرق و شمال شرق کشور هم گسترش می یابد.

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب وارد کشور می شود که موج جدید بارش ها را به دنبال خواهد داشت.

 

به گزارش ایرنا، مسعود حقیقت روز پنج شنبه افزود: این سامانه به تدریج غرب، شمال غرب، دامنه های البرز در زنجان، قزوین، البزر، تهران، سمنان و بخش هایی از مرکز و جنوب کشور را در برمی گیرد.

به گفته وی، امروز در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش باران پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده رخ خواهد داد. فردا هم بارندگی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: این سامانه که جمعه وارد کشور خواهد شد در نقاط یاد شده تقویت می شود و در شرق و شمال شرق کشور هم گسترش می یابد.

حقیقت گفت: فردا و پس فردا در استان های خوزستان، بوشهر به ویژه شمال بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جزایر شمال خلیج فارس، ایلام، لرستان و جنوب کرمانشاه بارندگی شدت دارد و موجب آبگرفتگی معابر می شود.

وی افزود: فعالیت این سامانه روز یکشنبه در سواحل شمالی دریای خزر کاهش می یابد اما در سایر نقاط کشور همچنان بارش ها ادامه دارد.

حقیقت افزود: جمعه در ارتفاعات البرز و شنبه و یکشنبه در ارتفاعات زاگرس و البرز به ویژه استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان زنجان، همدان، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد بارش ها به شکل برف خواهد بود.

 

وضعیت هوای تهران

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی افزود: فردا آخر وقت در تهران شاهد بارش باران خواهیم بود و تا دوشنبه ادامه دارد، بنابراین اوایل هفته سردی در پایتخت خواهیم داشت، بیشینه دمای دیروز تهران ۱۷ درجه و کمینه امروز ۸ درجه بود و بیشینه امروز تهران به ۱۶ درجه می رسد.

 

حقیقت گفت: میناب با ۳۱ درجه و لاله زار در استان کرمان با منفی ۸ به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------