نگذارید این مرد جوان نابینا شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,عمل جراحی

 

مردی 42 ساله متاهل و ساکن یکی از استانهای شمال غرب کشور که از سال 91  به مرور زمان قسمتی از بینایی چشمانش را از دست می دهد و بعد از مراجعه مکرر به چشم پزشکان محل، به ایشان اعلام می گردد که حتما برای درمان و مداوا بایستی به تهران مراجعه کنید ایشان در سال 1391 با کمک یکی از آشنایان به یکی از بیمارستانهای تخصصی چشم پزشکی تهران جهت درمان مراجعه می کند و طبق دستور پزشکان قرار به بستری و عمل جراحی میشود ولی بدلیل عدم تامین هزینه های درمانی و عمل جراحی به شهرستان محل زندگی خود بر می گردد. ولی به مرور زمان قسمت اعظمی از بینایی خود را از دست داده بطوری که الان در حال نا بینایی کامل می باشد و این کارگر که تنها نان آور خانواده هم هست برای حرکت کردن به کمک همسرش نیازمند است.

 

بدنبال از دست دادن بیشتر بینایی خود  بعد از چند سال  دوباره به چندین پزشک در تهران مراجعه می کند و همه پزشکان بعد از معاینات متعدد اعلام می کنند که نیاز است برای جلوگیری از نابینایی کامل به صورت خیلی فوری چشمان این مریض مورد عمل جراحی قرار گیرد و برای عمل جراحی و هزینه های درمان چشمان این مریض هزینه بسیار بالایی حدود 15 میلیون تومان لازم است.

 

حال در نظر داریم با کمک شما عزیزان این مبلغ را تهیه و این مریض را در بیمارستان بستری کنیم تا مورد عمل جراحی قرار گیرد و بتواند بینایی خویش را بدست آورد.

 

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان و جراحی ایشان نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------