۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی اختصاص داده می‌شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, بیمه رانندگان
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به طرح اصلاح قانون بودجه سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در بررسی این طرح پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان بابت بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری را تصویب کردند. 

به گزارش ایلنا، «انوشیروان محسنی بندپی» در جلسه‌ای که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای سازمان های بیمه گر کشور و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: با مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی و اختصاص ردیف بودجه برای پرداخت حق بیمه رانندگان که با پیگیری سازمان تأمین اجتماعی محقق شد، تداوم خدمات این سازمان به رانندگان در سال جاری و سال‌های آتی تضمین شد.

 

محسنی بندپی افزود: مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحقق اهداف و برنامه‌‌ها نیازمند حمایت دولت است و سازمان تأمین اجتماعی نیز به دلیل اجرای بیمه‌های تکلیفی؛ مطالباتی از دولت دارد که دریافت آنها مستلزم تصویب در بودجه سنواتی است.

 

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تصویب لایحه بودجه سال آینده کشور در هیأت دولت، گفت: دیدگاه‌های کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی در لایحه بودجه لحاظ شده است.

 

« نصرالله بازوند»، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت: اولویت‌های مورد نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه در لایحه بودجه سال آینده لحاظ شده است و تمامی مدیران این مجموعه از لایحه دولت حمایت می‌کنند.

 

وی ادامه داد: مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌ها در جلسات مشترک شورای هماهنگی اولویت‌های دستگاه‌های متبوع خود را تشریح کنند و در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حمایت از لایحه بودجه را مورد توجه قرار دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------