در حال پیگیری وضعیت معلمان بازداشتی هستیم/ نظام آموزش و پروش باید اصلاح شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سید محمد بطحایی
وزیر آموزش و پروش از پیگیری وضعیت معلمان بازداشتی خبر داد و گفت: ما این آمادگی را داریم فضایی را در اختیار معلمان عزیز قرار دهیم که مطالبات و پیشنهادات خود را بیان کنند زیرا معتقد هستیم که باید نظام آموزش و پروش اصلاح شود و این امر با همکاری و همدلی همکاران ما صورت می‌گیرد.

سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره  آخرین  وضعیت معلمان بازداشتی گفت: پیگیر این موضوع در آموزش و پروش هستیم و انشاالله با مساعدت‌های قانونی و تلاش همکاران این مشکل برطرف خواهد شد.

 

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: علی‌رغم توجه و تذکراتی که پیش از این داده شده بود بعضی از همکاران بنده به این تذکر توجه نکردند و در ساعت مدرسه که حق دانش آموزان و متعلق به آنها بوده است دست به تجمع زدند.

 

وی ادامه داد: یعنی همکاران برای پیگیری مطالباتشان از حق دانش آموزان استفاده کردند که این خیلی برای جامعه آموزش و پروش  پسندیده نیست.

 

بطحایی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اگر اعتراض معلمان در ساعت مدرسه درست نیست، کجا و چگونه باید مطالبات خود را پیگیری کنند،‌ عنوان کرد: پیش از این هم روش‌هایی بوده است ، جمع می‌شدند و مطالبات خود را بیان می کردند. 

 

وی تاکید کرد: بارها و بارها از سوی آموزش و پروش اعلام شد که ما این آمادگی را داریم فضایی را در اختیار معلمان عزیز قرار دهیم که مطالبات و پیشنهادات خود را بیان کنند زیرا معتقد هستیم که باید نظام آموزش و پروش اصلاح شود و این امر با همکاری و همدلی همکاران ما صورت می‌گیرد.

 

وزیر آموزش و پروش خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم حق و حقوقی از دانش آموزان تضیع شود و ما باید ضمن رعایت این امر مشکلات را بیان کنیم.

 

وی درباره تعیین تکلیف تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی آموزش و پروش نیز گفت: برای تکمیل ظرفیت اگر کسی را هم بخواهیم، از بین افرادی انتخاب خواهیم کرد که سال گذشته در آزمون شرکت کرده‌ و نمره لازم را بدست آورده‌اند.

 

بطحایی تاکید کرد: برای استخدام و آزمون جدید با سازمان اداری استخدامی کشور برنامه‌هایی را آغاز کرده‌ایم و کارهای کارشناسی در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: برای آزمون‌های تکمیل ظرفیت کارهای مقدماتی انجام شده، به سازمان اداری و استخدامی درخواست داده‌ایم و به محض این که این سازمان تکلیف را روشن کند آزمون را برگزار خواهیم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------