وضعیت اقتصادی بر افزایش سرقت های کوچک تاثیر گذاشته است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, سرقت
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: با توجه به وضعیت نا مناسب اقتصادی شاهد افزایش اندک سرقت های خرد و کوچک هستیم. 

به گزارش مهر، سردار ایوب سلیمانی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برخی تهدیدات امنیتی افزود: کشورهای منطقه خودشان می دانند عددی نیستند برای ما اگر هم کسی بتواند ادعایی کند در دنیا خود شیطان بزرگ است و مابقی به او متکی هستند و کاری از آمریکا هم ساخته نیست.

 

وی ادامه داد: رئیس جمهور دیوانه نمای آمریکا نیز ادعایی داشت اما امروز بعد از چند سال قبول کرده که کاری نمی تواند انجام دهد زیرا بخشی از حرف های آنها به جهل تاریخی آنها باز می گردد.

 

جانشین ناجای کشور تصریح کرد: ما با هدایت های رهبری و آمادگی تمام و کمال نیروهای امنیتی به طور حتم موفق خواهیم بود و اجازه نفوذ و ایجاد خلل در امنیت را نمی دهیم.

 

سردار سلیمانی افزود: طی بررسی انجام شده مردم تا ۸۴ درصد به توانمندی نیروی انتظامی ایمان دارند و ۷۷ درصد از عملکرد ناجا راضی هستند.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در خصوص تاثیر وضعیت اقتصادی بر جرائم نیز گفت نگران وضعیت مردم هستیم و با نگران مردم نگرانیم زیرا بخشی از جامعه مشکل جدی دارند و مشکل اقتصادی در سرقت کوچک تاثیر گذاشتهاست البته بیش از ۵۰ درصد سرقت تاثیر گرفته از مواد مخدر و اعتیاد است.

 

جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به وضعیت جرائم سایبری نیز یادآور شد: پلیس فتا در این راستا عملکرد مطلوبی داشته است و کشفیات حدود ۸۰ درصد است اما نگرانی ما افزایش این جرائم در فضای مجازی است.

 

سردار سلیمانی در خصوص وضعیت امنیتی استان فارس نیز گفت: خوشبختانه در بحث جرائم خشن شاهد کاهش ۷۰ درصدی در استان فارس هستیم اما در خصوص آمار تلفات و تصادفات در استان نگرانیم که برای کاهش این آمار باید راهکارهای جدید ارائه شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------