اختصاص ۱۰ هزار وسیله نقلیه برای شرایط برفی پایتخت



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سردار مهماندار
سردار مهماندار از اختصاص ۳۰ هزار نیرو و ۱۰ هزار وسیله نقلیه برای مدیریت در شرایط بارش برف در زمستان امسال خبر داد.

به گزارش مهر، رزمایش مشترک طرح زمستانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با شرکت کلیه نهادهای امدادی مرتبط از جمله فرمانداری تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سازمان امداد و نجات هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و سازمان مدیریت بحران صبح امروز در بوستان ولایت برگزار شد.

 

در این رزمایش سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یگان امداد در سال گذشته و در برف سنگینی که در تهران آمد توانست خدمات ویژه‌ای از جمله نجات در راه ماندگان و توزیع تغذیه برای آنان را انجام دهد. همینطور کار توزیع سوخت و نجات افراد توسط این نیروها انجام شد.

 

وی افزود: در سال گذشته شهردار پایتخت در سال گذشته مسئولیت را به معاون خدمات شهر  محول کرد و این مجموعه به صورت شبانه روزی در کنار ما حضور داشت.

 

رئیس پلیس راهور فاتب ادامه داد: همکاران ما در مجموعه شهرداری، آتش‌نشانی تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مجموعه خدمات شهری با دستگاه های برف روب و دستگاه های نمک پاش برای مدیریت شرایط بارش برف حضور دارند که از حضور آنان تشکر می‌کنیم.

 

وی در پایان گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، سازمان امداد و نجات، اورژانس تهران و امداد خودرو نیز در کنار ما حضور دارند و بیش از ۱۰ هزار وسیله نقلیه و امکانات ویژه ای در خدمت مردم است. همچنین بیش از ۳۰ هزار نفر نیرو در مجموعه همه این سازمان ها در خدمت مردم آمادگی دارند که در زمستان امسال کنار مردم باشند. از طرفی امیدواریم شاهد باشیم در کنار همه این دوستان در اسفندماه که ترافیک تهران به دلیل خرید های مردم در مراکز مهم تجاری متفاوت خواهد شد باز هم خدمات ویژه ای را به مردم ارائه دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------