وضعیت جوی کشور در اولین روز زمستان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، شرایط جوی روزهای ابتدایی فصل زمستان را پیش بینی کرد و گفت: امروز در برخی مناطق کشور بارش باران و برف انتظار می‌رود. 

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، شرایط جوی کشور را پیش بینی و اظهار کرد: امروز (شنبه اول دی ماه) در برخی مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور و همچنین سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: فردا و پس فردا (یکشنبه و دوشنبه ۲ و ۳ دی ماه) در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود. البته بعد از ظهر روز دوشبنه بارش پراکنده در منطقی از شمال غرب کشور دور از انتظار نخواهد بود.

 

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز و فردا خلیج فارس بویژه مناطق مرکزی و شرقی آن و همچنین تنگه هرمز مواج پیش بینی می‌شود.

 

به گفته وظیفه، دریای خزر تا ظهر امروز مواج خواهد بود.

 

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: فردا تهران نیمه ابری، همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر با کاهش ابر همراه خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران فردا ۱۰ و ۴ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود. همچنین پس فردا (دوشنبه) هوای تهران صاف همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر نیمه ابری با حداکثر و حداقل دمای ۱۱ و ۴ درجه سانتی گراد خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------