دبیر شورای انقلاب فرهنگی: حضور زنان در استادیوم‌ها با رعایت قواعد و ضوابط قابل حل است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها
در خصوص حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها نیز باید پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان به شورای انقلاب فرهنگی ارائه شود.

دبیر شورای انقلاب فرهنگی در حاشیه بیست و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به حل موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اهتمام و رویکرد مثبت و سازنده ای دارد.

 

به گزارش ایسنا، مخبر دزفولی در حاشیه بیست و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی با وزیر ورزش و جوانان و مسئولان ورزش کشور برگزار شد و این کمیسیون ضمن پشتیبانی و حمایت از تحولات رو به جلو ورزش, آسیب ها و کاستی ها را در حوزه فرهنگ ورزش مورد بررسی قرار می دهد.

 

وی گفت: ما اگر به دنبال سلامت, نشاط و شادابی هستیم باید از آفت ها و آسیب ها در محیط های ورزشی بکاهیم که این کمیسیون ضمن تقویت رو به جلو حوزه فرهنگ ورزش در رفع این آسیب ها نقش موثر و خوبی دارد. بعضی مواقع آستانه تحمل شکست در برخی از گروهای ورزشی در رشته های گوناگون پایین می آید و اتفاقات و رفتارهایی بروز می کند که به طرفداران و تماشاگران تسری پیدا می کند.

 

دزفولی تصریح کرد: باید تمرین کرد که در زمان پیروزی رفتار و خوشحالی جوانمردانه داشته باشیم و در زمان شکست تحمل کنیم و خود را برای مسابقات بعدی آماده کنیم. این نوع ناهنجاری ها و اتفاقات نامناسب و حتی برخی جابحایی ها که بعضا ریشه مالی دارد می‌تواند باعث بداخلاقی های زیادی شود که باید راهکارهای مناسبی توسط وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون‌ها و نهادهای ذیربط و همچنین با مشارکت و همکاری مربیان و مسئولان و همه دست اندرکاران ورزش کشور اتخاذ شود.

 

دبیر شورای انقلاب فرهنگی ادامه داد: در خصوص حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها نیز باید پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان به شورای انقلاب فرهنگی ارائه شود.

 

وی گفت: طبق قواعد و ظوابط و ایجاد امکاناتی که وزیر ورزش و جوانان به آن اشاره داشتند که در حال حاضر وجود دارد نباید مشکلی برای حضور بانوان در استادیوم‌ها وجود داشته باشد.

 

مخبر دزفولی خاطرنشان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به حل موضوع حضور بانوان در ورزشگاهها اهتمام و رویکرد مثبت و سازنده ای دارد. این موضوع با رعایت قواعد و ضوابط قابل حل است و ان شاءالله در بقیه مراحل هم گام های خوبی برخواهیم داشت.

 

وی در پایان افزود: تصویب پیشنهاد جدید مصوبات قبلی را تغییر می دهد و مصوبه جدید مبنی کار قرار خواهد گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------