تهران برفی می‌شود؛ باد شدید در استان‌های سمنان، تهران و اصفهان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز سامانه بارشی جدید با بارش باران و برف در دامنه‌های جنوبی البرز و در استان‌های قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق مرکزی خواهد شد.

به گزارش میزان،احد وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی چند روز آخر هفته بیان کرد: در استان‌های بوشهر، شمال و غرب فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، لرستان، جنوب ایلام، بارش باران در استان‌های چهار محال و بختیاری، غرب و جنوب اصفهان، غرب کرمانشاه، غرب کردستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، همدان وخراسان شمالی وشمال خراسان رضوی با بارش باران و گاهی با رعد و برق و در مناطق کوهستانی و سردسیر این استان‌ها هم احتمال بارش برف وجود دارد.

 

وی ادامه داد: از امروز با تقویت این سامانه با بارش باران و برف در دامنه‌های جنوبی البرز و در استان‌های قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق مرکزی خواهد شد.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: اواخر وقت امروز تا صبح جمعه در استان‌های تهران، سمنان و شمال اصفهان وزش باد شدید رخ خواهد داد.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز با ورود جریان‌های شمالی روی دریای خزر بارش در سواحل دریای خزر نیز آغاز می‌شود افزود: فردا غرب خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

 

وظیفه وضعیت جوی کشور در روز جمعه اظهارکرد: در روز جمعه بارش در شرق و شمال شرق ادامه خواهد داشت و در بعدازظهر از شمال شرق کشور این سامانه خارج می‌شود.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان تهران ابری، در برخی ساعات با بارش باران و در اواخر وقت وزش باد با احتمال بارش برف و گاهی اوقات با وزش باد رو به رو خواهیم شد. همچنین هوای پایتخت در روز جمعه ابری همراه با مه صبحگاهی خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------