حناچی: نگاه انتخاباتی به مدیریت شهری خطرناک است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,پیروز حناچی
شهردار تهران درباره نگاه انتخاباتی اصولگرایان به موضوع مدیریت شهری بیان کرد: من کسی را به این نگاه متهم نمی کنم ولی نگاهی که منافع بلند مدت کارشناسی شهروندان را تعقیب نکند خطرناک است.

اصلاح طلبان در انتخابات دوره پنجم شوراهای شهر و روستا افتخارات محمدباقر قالیباف را به نقد کشیدند و اعتقاد داشتند «تهران دیگر جای زندگی نیست چون در ۱۲ سال گذشته شهرداری با تراکم فروشی شهر تهران را به منطقه ای از سازه های بتن و سیمانی تبدیل کرد و آنقدر در این زمینه افراط ورزید که فضای سبز قربانی شد. اگر در تابستان و زمستان شهروندان با معضل آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کنند، به نوع مدیریت شهری قالیباف بر می گردد».

 

حالا یک سال و نیم از سکانداری اصلاح طلبان در حوزه مدیریت شهری می گذرد و سروصدای اصولگرایان درآمده است. تغییر سه شهردار، توقف پروژه های عمرانی و بی تحرکی در بدنه شهرداری از جمله موضوعات مورد نقد آنها است و بر همین اساس خوشبین هستند که مردم تهران در انتخابات آینده مغبون از رأی به اصلاح طلبان، دوباره به لیست اصولگرایان رأی می دهند.

 

پیروز حناچی در واکنش به ناکارآمدخواندن مدیریت شهری دوره پنجم از سوی اصولگرایان و چرخش نگاه مردم به نفع نیروهای اصولگرا در انتخابات آینده، به خبرآنلاین گفت: شک نکنید مطمئنا نگاه ما به طرح های عمرانی مثل قبل نیست، این برنامه ای بود که در شورای شهر ارائه کردیم؛ علت هم دارد. علتش را در یک نشست خبری توضیح می دهم.

 

وی افزود: نگاه ما برای کار در شهر باید تغییر دهیم، شهر نمی تواند یک کارگاه ساختمانی باشد. شهر باید برای شهروندانش محل آرامش باشد. ممکن است ما به شکل موضعی کارهای عمرانی انجام دهیم ولی نمی توانیم تمام شهر و پلاک های مسکونی شهر با این دید بنگریم. هیچ جای دنیا هم این طوری نیست.

 

شهردار تهران اظهار کرد: ما چون بودجه شهر را به ساخت و ساز گره زدیم این اتفاق افتاده است. حالا به هر صورت باید نگاه مان را عوض کنیم، اینکه چگونه این نگاه را جایگزین کنیم، موضوعی است که مفصل باید درباره اش صحبت کرد.

 

وی درباره نگاه انتخاباتی اصولگرایان به موضوع مدیریت شهری بیان کرد: من کسی را به این نگاه متهم نمی کنم ولی نگاهی که منافع کارشناسی بلند مدت شهروندان را تعقیب نکند خطرناک است.

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------