امکان تمدید تاریخ اعزام دی ماه مشمولان پذیرفته‌شده در مقطع کاردانی سال 97



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سازمان وظیفه عمومی
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال جاری در صورت قبولی در مقطع کاردانی سال 97 می توانند به مدت یک دوره، تاریخ اعزام خود را تمدید کنند. 

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نجف حمید زاده "اظهار کرد: مشمولانی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی ماه سال جاری هستند در صورت قبولی در مقطع کاردانی دانشگاه ها، می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به  مدت یک دوره تا تاریخ 97/11/19 تمدید کنند.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه  سربازان حین خدمت برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی ترخیص نمی شوند، از همین رو مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال جاری در صورت قبولی در مقطع کاردانی دانشگاه ها می توانند برای بهره مندی از این تسهیلات با ارائه مدارک قبولی دانشگاه، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تامین کارکنان وظیفه نیروهای مسلح توسط سازمان وظیفه عمومی امری ضروری است، این تسهیلات تنها برای مشمولان پذیرفته شده در مقطع کاردانی دانشگاه ها در نظر گرفته شده و سایر مشمولان نمی توانند از تمدید یک ماهه تاریخ اعزام به خدمت بهره مند شوند

 

 

.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------