افشاگری فرمانده ناجا از تلاش دشمنان برای بر هم زدن مراسم 22 بهمن



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سردار اشتری
فرمانده ناجا اعلام کرد که دشمنان سال 97 را برای ایجاد آشوب و ناامنی در سطح کشور انتخاب کرده بودند که به حول و قوه الهی موفق نشدند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سردار حسین اشتری، در  بیست و یکمین گردهمایی معاونان اجتماعی ناجا که صبح امروز (شنبه) در مقر مرکزی ناجا برگزار شد ، اظهار کرد: معاونان اجتماعی مسئولیت مهمی بر عهده داشته و در بخش‌های مختلف ناجا حضور دارند.

 

وی با اشاره به این که یکی از موارد پر رنگ حضور معاونان اجتماعی در پلیس حضور در مراکز مشاوره و کلانتری ها است، در این باره گفت‌: مشاوران معاونان اجتماعی در بیش از 700 کلانتری حضور داشته و اقدامات آنها منجر به صلح و سازش 70 درصد موارد ارجاعی شده است.

 

فرمانده ناجا در ادامه‌ با تاکید بر این که معاونت‌های اجتماعی باید برنامه محور بوده و در حوزه آسیب های اجتماعی طرح و برنامه داشته باشند، در این باره خاطر نشان کرد: درخواست من از معاونان اجتماعی این است که یک بستر شفاف و راهبردی را در حوزه اجتماعی برای سال 98 داشته باشند. نقاط ضعف و قوت در این زمینه برای ما مهم است و می‌خواهم در پایان امسال یک گزارش اجمالی از وضعیت اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی تدوین شود. 

 

وی همچنین اظهار کرد: گروه‌های معاند و دشمنان قصد داشتند تا در سال 97 آشوب و ناامنی در کشور ایجاد کنند که به حول و قوه الهی آنها در رسیدن به هدف خود ناکام مانده و موفق نشدند.

 

اشتری با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و طبق برآوردهای ما در راهپیمایی 22 بهمن میزان حضور مردم بیشتر از سال‌های گذشته خواهد بود و یک 22 بهمن متفاوت‌تر از 39 سال گذشته را تجربه خواهیم کرد. در این‌ راستا نیز لازم است امنیت این مراسم به طور کمال و کامل برقرار شود.

 

وی با اشاره به این که باید هوشیاری خود را تا پایان امسال نیز حفظ کنیم، گفت‌: البته همواره باید هوشیار و آماده باشیم، اما بدانید که معاندین به دنبال بر هم زدن امنیت و آرامش مراسم 22 بهمن و پس از آن در پایان سال هستند و ما باید تمام تلاش خود را کنیم که این مراسم در امنیت کامل برگزار شود. دشمنان به دنبال این هستند که فضای آرامش حاکم در کشور را بر هم زنند . برنامه‌ریزی آنها برای هم دهه فجر و پایان سال است.

 

فرمانده ناجا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که اقدامات پلیس با دقت و سرعت انجام شود، اظهار کرد: در ‌عین ‌حال اقدامات پلیس باید علاقانه، مدبرانه و هوشمندانه باشد و حرکت  رو به جلو با شتاب صورت بگیرد. 

 

وی از آموزش 30 هزار نفر از سوی معاونت اجتماعی خبر داد و گفت‌: باید این تعداد به 36 هزار مورد برسد و در این خصوص نیز برنامه‌ریزی هایی نیز انجام شده است.

 

اشتری با اشاره به این که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده از سوی چهار موسسه تحقیقاتی خارج از ناجا ، احساس امنیت  و اعتماد مردم به پلیس افزایش یافته است، در این رابطه ، گفت‌: ما در کشوری قرار داریم که ثبات و آرامش بالایی دارد و در ‌عین ‌حال این کشور با ثبات و آرامش در منطقه‌ای قرار گرفته است که انواع ناامنی‌ها در آن وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه از دی ماه سال گذشته تاکنون حوادث متعددی در کشور رخ داده است، تصریح کرد: از فتنه سال 96 تا حادثه خیابان پاسداران، نیروی انتظامی در تمام حوادث، به خوبی وظایف خود را انجام داد و ناجا توانست اثرات خوبی داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: امسال هم سال کار پرحجمی را در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی و فضای مجازی پشت سر گذاشته‌ایم و اکثر توطئه‌ها خنثی شد و آشوبگران در اهداف خود ناکام ماندند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------