افزایش دما و وزش باد گرم در سواحل خزر



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنج شنبه و جمعه افزایش نسبی دما همراه با وزش گرم بادهای شدید یا همان بادهای جنوبی برای استان های گیلان و اردبیل در سواحل دریای خزر پیش بینی شده است. 

فریبا گودرزی  در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز در شمال خلیج فارس، دامنه های زاگرس مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان و شمال خوزستان افزایش ابر پیش بینی شده است و امشب احتمال بارش های پراکنده ای در این مناطق وجود دارد.

 

وی اظهار داشت: فردا در بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال خلیج فارس افزایش ابر و احتمال بارش های پراکنده وجود دارد، همچنین روز جمعه در شمال غرب هم این شرایط را دارد و شاهد رشد ابر و بارش باران و برف پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی خواهیم بود.

 

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای دو تا سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت که موجب انباشت آلاینده ها، افزایش غلظت آلاینده ها، کاهش کیفیت هوا و ایجاد شرایط ناسالم برای گروه های حساس در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

 

«این شرایط پایدار تا آخر هفته ادامه دارد و موج هایی هم که موجب بارش می شوند بسیار ضعیف هستند که می گذرد؛ بارش ها هم در ارتفاعات خواهد بود».

 

 وضعیت هوای تهران/ گرمترین و سردترین نقاط کشور

 

گودرزی افزود: هوای تهران صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی است که این غبار محلی تا جمعه ادامه دارد، کمینه دمای امروز صبح صفر درجه و بیشینه دمای پایتخت امروز به 10 درجه بالای صفر می رسد.

 

وی گفت: میناب با 26 درجه بالای صفر و زرآباد 25 درجه بالای صفر ، و خلخال با 15 درجه زیر صفر، بستان آباد، سراب و فرودگاه زنجان 14 درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------