مجازات وازکتومی براي یوزپلنگ‌های ایرانی!



اخبار ,اخباراحتماعی,مجازات وازکتومی

 
 اخباراجتماعی -طنز) مجازات وازکتومی براي یوزپلنگ‌های ایرانی!

 

سه پیشنهاد به خانه ملت:
یک – بعد از وداع تلخ تیم ملی با جام جهانی پیشنهاد می‌کنیم طبق یک سنت قدیمی کارگروه بررسی دلایل شکست تیم ملی تشکیل شود تا این عزیزان بتوانند، هم گلی به دروازه حریفان بزنند و هم گلی به سر خودشان و البته هزینه‌های کمرشکن کلاس‌های تابستانی فرزندانشان ...

مجلسمان هم که خدارو شکر پا به پای فیفا امکاناتش بیشتر و به‌روزتر می‌شود... از نشان دادن کارت زرد گرفته تا استفاده از ویدیوچک که اخیرا توسط آقای مطهری به صحن علنی کشانده شده (توضیح ضروری: تصاویر ویدیوچک مجلس هیجانش از گرافیک‌های خشک و بی روح فیفا خیلی بیشتر است و خیلی‌ها را به وجد می‌آورد!)

از این رو، مجلس می‌تواند با استفاده از این امکانات، بسیار بهتر از گذشته مسائل را شکافته و نتایجش را مثل گذشته در اختیار مسئولان مربوط بگذارد تا آنها هم مثل گذشته این نتایج را به کار گرفته تا مثل گذشته شاهد موفقیت‌های روزافزونی در عرصه‌های فوتبالی باشیم!

دو - حالا که از به‌کارگیری امکانات روز صحبت شد، پیشنهاد می‌کنیم مجلس از افشانه (همون اسپری خودمون!) محوشونده فیفا هم استفاده کند... همه ما می‌دانیم که این بروبچه‌های سرتق قوه مجریه تا چشم قوه مقننه را دور می‌بیینند، معمولا دسته گلی به آب می‌دهند که اون سرش ناپیدا ... برای پیشگیری از تکرار چنین حوادثی، می‌توان از این فناوری به‌روز استفاده کرد و با این افشانه‌ها یک خط دور تا دور گلیم اعضای محترم هیات دولت کشید تا بلکه این شیطون بلاها دیگر نتوانند از هیچ طرف گلیم پایشان را دراز کنند ... اینطوری نمایندگان ما هم با خیال راحت و سر فرصت می‌توانند به راه‌های تکثیر ملت همیشه در صحنه و صد البته تماشای عکس‌های صحنه‌دار بپردازند!

سه - حالا که صحبت از تکثیر جمعیت شد، با توجه به اینکه وضع و اوضاع یوزپلنگ‌ها هم دست کمی از حال و روز خودمان ندارد، پیشنهاد می‌کنیم ترتیبی اتخاذ شود تا این قانون طلایی مجازات عمل وازکتومی هم با ارایه راهکاری اندیشمندانه، بر یوزپلنگ‌های مادرمرده هم اعمال شود تا بلکه آن‌ها هم بتوانند از مزایای این طرح استفاده کرده، مثل خودمان فت و فراوون شوند!
 اخبار اجتماعی -  فرزین پورمحبی,ايسنا 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------