- اولتیماتوم پلیس به مجرمان خشن



اخبار,اخباراجتماعی,مجرمان خشن


 اخباراجتماعی - اولتیماتوم پلیس به مجرمان خشن

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با هشدار به مجرمان جرائم خشن از جدیت دادستان تهران برای پیگیری جرائم خشن و بررسی پرونده آنها به صورت ویژه خبرداد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفت وگو با ایسنا، در مورد برنامه های پلیس آگاهی برای برخورد با مجرمان خشن اظهار داشت: به مجرمان خشن هشدار می دهم دست از ارتکاب جرائم بردارند؛ چراکه پلیس آگاهی ابزارهایی را در اختیار دارد که فعالیت این مجرمان به طور مداوم رصد می شود.

وی با بیان اینکه در جلساتی که با دادستان تهران داشتیم وی دستور داد پرونده جرائم خشن به صورت ویژه دنبال شود و به این مجرمان اجازه بیرون آمدن صادر نشود؛ گفت: : پلیس آگاهی اشراف خوبی بر مجرمان سابقه دار دارد و با کوچکترین سرنخی هویت و مخفیگاه آنها از سوی پلیس شناسایی می شود و شناسایی کامل هویت مجرمان سابقه ادامه دارد.

وی با تاکید بر اشرافیت پلیس بر مجرمان سابقه‌دار و مجرمین سابقه دار گفت: مساله‌ای که باید به آن توجه داشت آن است که پلیس با توجه به اشراف کامل خود بر مجرمان سابقه‌دار این امکان را دارد تا با به دست آوردن کوچک‌ترین سرنخ هویت و محل اختفای مجرمان را شناسایی کنند و لذا من به مجرمین هشدار می‌دهم که نمی‌توانند از دست قانون فرار کنند، چرا که امروز پلیس یک نیروی توانمند است و با استفاده از ماموران زبده خود و ابزارهای پلیسی به سرعت متهمان را شناسایی کرده و آنها را به دست قانون می‌سپارد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خاتمه به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت اشاره کرد و گفت: با راه اندازی قرارگاه سرقت آمار روزانه جرائم کاهش محسوسی داشت این قرارگاه برای هم افزایی پلیس های مختلف راه اندازی شده است و نتیجه آن کاهش وقوع سرقت و دستگیری سریع سارقان خواهد بود. امسال برخورد با مالخران را همچون گذشته به صورت دیگر پیگیری می کنیم.
اخبار اجتماعی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------