کلاهبرداران در کمین پزشکان حج



اخبار,اخباراجتماعی,کلاهبرداری از پزشکان حج


 اخبار اجتماعی - کلاهبرداران در کمین پزشکان حج!

 رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تاکید کرد: همه اعزام‌های کادر درمانی حج و عتبات عالیات، فقط از طریق این مرکز و بدون دریافت هیچ وجهی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدعلی مرعشی با بیان اینکه چند سال است که در آغاز فرآیند انتخاب پزشکان حج کلاهبرداران از اشتیاق این قشر زحمتکش جامعه برای انجام مناسک حج سوء استفاده کرده و گاهی کلاهبرداریهایی نیز صورت می گیرد ، تصریح کرد : کلیه اعزام‌های کادر درمانی حج و عتبات عالیات، تنها از طریق این مرکز و بدون دریافت هیچ وجهی انجام می‌شود.

وی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به جامعه پزشکی کشور گفت: روز گذشته ، تعدادی از پزشکان با دفتر این مرکز تماس گرفته و اعلام کردند گروهی که خود را پرسنل این مرکز معرفی کرده ، با بیان اینکه شما برای اعزام به حج انتخاب شده اید ، درخواست واریز وجه به حسابی را خواستار شده اند.

مرعشی افزود: موضوع را از طریق حراست جمعیت هلال احمر ، سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری نیز دنبال می کنیم ولی شایسته است جامعه پزشکی نیز همکاری لازم را با ما داشته و در صورت تماس‌های این چنینی علاوه بر این که شماره پیامک یا تلفنی که با آن تماس گرفته اند را در اختیار ما قرار دهند، با مراجعه به سایت مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و یا تماس با این مرکز از روند اعزام ها نیز کسب اطلاع کنند.

وی بار دیگر تاکید کرد : تنها مسیر رسمی و قانونی این مهم از طریق مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر است و خدمات پزشکان و پیراپزشکان در حج کاملا داوطلبانه بوده و هیچگونه وجهی بابت اعزام و یا خدمات آنها در حج دریافت نمی شود.
 اخبار اجتماعی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------