رواج پنهان تک‌فرزندی در جام‌جهانی



اخبار,اخباراجتماعی,ترویج تک‌فرزندی


 اخباراجتماعی - (طنز) رواج پنهان تک‌فرزندی در جام‌جهانی
 
- براساس ابلاغیه روزهای اخیر مقامات مسئول، به کلیه سربازان نیروهای مسلح در سراسر کشور که همسر آنها در طول مدت خدمت آنها فرزندی به دنیا آورد دو هفته مرخصی اجباری تشویقی اعطا خواهد شد.  بعد از انتشار این خبر پنج سرباز بر اثر خوشحالی کشته و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.  یکی از سربازهای زخمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درحالی‌که نفس نفس می‌زد گفت: واقعا خوشحالم.  نمی‌دونم چه بگم.  دو هفته؟ وای خدای من. باورم نمیشه. چرا این‌قدر مسئولان زحمت می‌کشن؟ دو دقیقه اومده بودیم پادگان خودشون رو ببینیم، همه‌اش درحال امتیاز دادن‌اند.

- یکی از نمایندگان مجلس خبر داد ۳۰‌درصد خانواده‌های ایرانی از گرسنگی سلولی رنج می‌برند. در همین زمینه «سلولی نژاد» یک سلول باقیمانده از دولت قبل ضمن تکذیب این خبر گفت:  ما در کشور گرسنه و فقیر نداریم.

- در ادامه نظر شما را به واکنش افراد مختلف به پایان یافتن مسابقات جام‌جهانی جلب می‌کنم:
یکی از نمایندگان زن مجلس: این‌که دو کشور به فینال جام‌جهانی رفتند که بالاترین مقام سیاسی‌شان یک زن است توهین بزرگی به جامعه زنان بود.

دکتر حمیدرضا صدر: این پایان، من را یاد جام‌جهانی ۱۹۸۶ انداخت، چون آن جام هم دقیقا مثل همین جام بعد از بازی فینال تمام شد.

مسئول فرهنگی - جمعیتی: خانم شکیرا خواننده به اصطلاح کلمبیایی با آمدن به همراه پسر خود به مراسم اختتامیه قصد ترویج تک‌فرزندی را داشت. البته ما از تلویزیون همسایه دیدیم.

زمامدار کره شمالی: من هم به نوبه خود این پیروزی ارزشمند غیورمردان کره‌شمالی را به همه هموطنان تبریک عرض می‌کنم، البته تیم پرتغال هم تیم خوبی بود و تا لحظه آخر تمام تلاش خود را کرد اما فوتبال همین است.

صداوسیما: بسیاری از هموطنان شب گذشته با تماس با مرکز روابط عمومی سازمان از اقدام صداوسیما مبنی بر سانسور آنگلا مرکل در مراسم اهدای جوایز تشکر کردند و گفتند:  ما پسر مجرد در خانه داریم و نشان دادن تصاویر اقدامات شنیع آنگلا مرکل می‌توانست صدمات جبران‌ناپذیری را به بنیان خانواده وارد کند.

 خاویر ماسکرانو:  به همه جوانان توصیه می‌کنم از زدن تکل‌های بلند خودداری کنند . ما این جام را از دست دادیم اما دستاوردهای بزرگی داشتیم.  من در بازی با هلند توانستم برای یک لحظه که شده حال مردم ایران را درک کنم!
 اخبار اجتماعی - شهر وند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------