پاسخ برادر کارگر کشته شده توسط منسوبین به شهرداری



اخبار,اخباراجتماعی, کارگر  شهرداری


 اخبار اجتماعی  -  پاسخ برادر کارگر کشته شده توسط منسوبین به شهرداری:
اگر مرگ برادرم به شهرداری ربطی ندارد چرا «دو بار» به عیادت‌اش آمدید

«محمد چراغی در واکنش به سخنان شهردار منطقه چهار تهران که مدعی شده بود موضوع کشته شدن دو کارگر ارتباطی با شهرداری نداشته است، گفت: معاون عمرانی شهردار منطقه به همراه فردی که خود را مسئول بخش سلامت شهرداری معرفی می‌کرده است در طول یک هفته‌ای که برادرم بستری بود دو بار به بیمارستان مراجعه کرده‌اند.»

محمد چراغی، برادر کارگری که پنجشنبه (23 مرداد) بر اثر ضرب و شتم ماموران منسوب به شهرداری تهران کشته شده بود، در واکنش به سخنان شهردار منطقه چهار تهران که مدعی شده بود موضوع کشته شدن دو کارگر ارتباطی با شهرداری نداشته است، گفت: معاون عمرانی شهردار منطقه به همراه فردی که خود را مسئول بخش سلامت شهرداری معرفی می‌کرده است در طول یک هفته‌ای که برادرم بستری بود دو بار به بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

محمد چراغی در گفتگو با ایلنا همچنین مدعی شده است که مبلغ پنج میلیون تومان پول نیز به حساب‌اش واریز شده است، اظهاراتی که ایلنا قادر به تاییدشان نیست.

 واکنش برادر مقتول به سخنان بعد از ظهر امروز (27 مرداد) شهردار منطقه ۴ تهران است که در گفتگو با ایلنا مدعی شده بود این موضوع ارتباطی به شهرداری ندارد و درگیری صورت گرفته بین یک کارگر با عوامل پیمانکار این منطقه بوده است.

محمد چراغی گفت اگر این موضوع هیچ ارتباطی با شهرداری نداشته است، ماموران شهرداری به چه منظوری برای عیادت از برادرم به بیمارستان مراجعه کرده‌اند و (در حکم مثال) به چه دلیل مسئولان وزارت نفت به عیادت برادرم نیامدند؟

علیرضا جاوید، شهردار منطقه چهار تهران در واکنش به خبر کشته شدن یک کارگر توسط کارکنان منسوب به شهرداری، این خبر را اشتباه دانسته و گفته بود: این موضوع به شهرداری ارتباطی ندارد، اگر هم درگیری رخ داده بین عوامل پیمانکار بازیافت زباله‌ها و عواملی که زباله‌ها را استفاده می‌کنند، بوده است.

اشاره شهردار منطقه چهار به وجود پیمانکارانی است که هرچند خود بطور مستقیم تحت نظارت شهرداری کار می‌کنند، اما واسطه استخدام نیروی کار مورد نیاز شهرداری - بطور غیر مستقیم - با نهاد شهرداری هستند.


 اخباراجتماعی - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------