معاون اول رییس جمهور: زاینده رود احیا می‌شود



اخبار,اخباراجتماعی, زاینده رود


 اخبار اجتماعی - معاون اول رییس جمهور:
زاینده رود احیا می‌شود

 با تاکید براین‌که احیا و ساماندهی زاینده رود در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد، گفت: مطمئنم با برنامه ریزی‌های انجام شده و اجرای تصمیمات جلسه شورای عالی آب، شاهد احیای مجدد زاینده رود و بهره مندی از زیبایی های آن خواهیم بود.

 اسحاق جهانگیری یکی از اولویت های دولت را حل مشکلات و مسائل مربوط به بحران آب عنوان کرد و افزود: امروز در تمام کشور با بحران جدی آب روبرو هستیم و خشکسالی تقریباً همه ایرانی‌ها را آزار می دهد.

معاون اول رییس جمهور افزود: امروز کلان‌شهرهای کشور با مشکل کم آبی و محدودیت در منابع آب روبرو هستند که باید برای رفع این مشکل برنامه های دقیق تهیه و طبق این برنامه‌ها عمل کنیم .

وی در ادامه با بیان این‌که استان اصفهان از زیبایی ها و آثار تاریخی فراوانی برخوردار است تصریح کرد: البته این استان با مشکلاتی نیز همراه است که رفع این مشکلات نیازمند تدبیر جدی است و با شناختی که از مردم و مسئولین استان اصفهان دارم مطمئن هستم که بر همه این مشکلات غلبه خواهند کرد.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: وضعیت زاینده رود برای هیچ اصفهانی و هیچ ایرانی قابل تحمل نیست و همه علاقمند هستند زاینده رود را همچون گذشته پرآب ببینند؛ چرا که بخشی از توسعه اصفهان مرهون زاینده رود است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به مشکلات متعددی که کلان‌شهرهای کشور با آن روبرو هستند، به مسائلی همچون ترافیک سنگین و مشکلات زیست محیطی و آلایندگی هوا در شهرهای بزرگ اشاره کرد و گفت: مردم کلان‌شهرها از مشکلات متعددی رنج می‌برند و به همین دلیل دولت در سال جاری تحول در نظام سلامت را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی با تاکید بر این‌که ما باید از شاد بودن ملت ایران شاد باشیم افزود: همه ابزار و امکاناتی که در اختیار دولت و نظام قرار دارد باید به کار گرفته شود تا مردم ایران شاد باشند زیرا اگر مردم از روحیه پرنشاط برخوردار باشند بسیاری از آسیب های اجتماعی از میان خواهد رفت.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به افتتاح پارک بازی شهر رویاها و نقش موثر آن در سرگرمی و شادی خانواده‌ها اظهار امیدواری کرد این اقدام الگویی برای سایر شهرها باشد و مسئولین شهرهای دیگر نیز برای زیباسازی شهر و شادی و نشاط مردم با تلاش مضاعف عمل کنند.

اسحاق جهانگیری در آخرین بخش از سفر یک روزه خود به استان اصفهان، پارک بازی شهر رویاها را در کلان شهر اصفهان مورد بهره برداری قرار داد و دقایقی را در جمع مردم اصفهان به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

 اخباراجتماعی - فرارو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------