شهریه هنگفت یکی از دبستان های تهران(+عکس)




اخباراجتماعی - شهریه هنگفت یکی از دبستان های تهران

  پس از اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر معرفی مدارس غیر انتفاعی که بیش از حد ممکن برای ثبت نام دانش آموزان از والدین شهریه می گیرند، یکی از مخاطبان فرارو از دریافت شهریه هنگفت یکی از دبستان های غیر انتفاعی در منطقه شهرک غرب تهران خبر داد.

براساس این گزارش دبستان مورد نظر در خیابان ایران زمین قرار دارد. که به والدین دانش آموزان پایه های چهارم و پنجم دبستان اعلام کرده است باید شهریه 11 میلیونی برای سال تحصیلی 93-94 پرداخت کنند.

لیست جزییات شهریه اعلام شده بیشتر شباهت به منو رستوران ها دارد. از نکات جالب توجه این است که لیست مورد نظر بر روی سر برگ دبستان تنظیم نشده است و  شکلی غیر رسمی دارد. والدین هم حق انتقال آن به خارج از مدرسه را ندارند و در مدرسه باید آن را امضا کنند و پرداخت مبالغ مورد نظر را متعهد شوند.

در این لیست (منو) که در اختیار فرارو قرار گرفته است در ابتدا یک شهریه مصوب بیش از سه میلیون تومانی به عنوان شهریه پایه ذکر شده است و ذیل آن تعداد زیادی عنوان فرعی دیگر با رقم های نجومی عنوان شده است.

در انتهای لیست مجموع رقم شهریه 8 میلیون تومان اعلام شده است، اما این پایان ماجرا نیست چرا که به والدین دانش آموزان اعلام شده است که رقم هزینه غذا و شهریه نیز باید پرداخت شود که مجموعا 11 میلیون تومان می شود.

 

اخبار,اخباراجتماعی,شهریه  دبستان های تهران


  اخباراجتماعی - فرارو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------