وقتی اقدامی انسان دوستانه تبدیل به مد و ابزار خودنمایی می شود!



اخبار,اخباراجتماعی, چالش سطل یخ

 اخبار اجتماعی - گزارش فرانس 24 از چالش همه گیر آب یخ در ایران،
وقتی اقدامی انسان دوستانه تبدیل به مد و ابزار خودنمایی می شود!

مانند همه اتفاقات و روندهای بین المللی چالش سطل یخ هم خیلی زود به ایران رسید. بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان ایرانی نیز وارد ماجرا شدند.

به گزارش «انتخاب»، اما این وسط برای شرکت ایرانی ها در چالش سطل یخ یک مشکلی وجود دارد. مشکل اینجاست که بانک های ایرانی به دلیل تحریم ارتباطی با جهان خارجی ندارند و عملا انتقال پول به سازمان مردم نهادی که درخواست کمک مالی با هدف تحقیق روی یک بیماری ناشناخته کرده بود در ایران به در بسته خورده است.

ایرانی ها هم مانند همیشه برای این دست مشکلات خود راه حل پیدا کرده اند. اکنون مردم ایران در مانند بسیاری دیگر از همنوعان خود در سطح دنیا در چالش سطل یخ شرکت می کنند و پولی که باید به عنوان کمک مالی پرداخت کنند را به موسساتی چون محک که در زمینه کمک به کودکان سرطانی مشغولند، هدیه می کنند.

با این حال، شرکت در چالش سطل یخ نیز خود تبدیل به نوعی مد و در برخی موارد خودنمایی شده است و از هدف اصلیش یعنی انسان دوستی و کمک به رفع و کاهش درد و رنج هم نوعان فاصله گرفته است.

روزبه هنرمند ایرانی ساکن تهران است و به تازگی در چالش سطل یخ شرکت کرده است و کمک خود را به حساب بانکی بنیاد بیماری های خاص در ایران واریز کرده است

او می گوید: من هم مثل همه از طرف یک دوست در ایران دعوت به این کار شدم. بسیاری در ایران این کار را انجام داده ام و یا از طریق رسانه ها و یا شبکه های اجتماعی از آن با خبر شده اند.


 اخباراجتماعی -  انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------