اعلام جزئیات ممنوعیت تردد در جاده‌های شمال



اخبار,اخباراجتماعی,ممنوعیت تردد در جاده‌های شمال


 اخبار اجتماعی -  در پی پیش رو بودن عید سعید قربان
اعلام جزئیات ممنوعیت تردد در جاده‌های شمال

وزارت راه و شهرسازی با پیش‌بینی افزایش حجم تردد در روزهای پایانی این هفته اعلام کرد: تردد همه خودروها از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 12 مهر، از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج، یکطرفه است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای اعلام کرد: تردد کلیه خودروها از ساعت 14 روز جمعه 11 مهر ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 12 مهر ، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 11 مهر ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 12 مهر ، از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج، یکطرفه است.

همچنین تردد کلیه خودروها از ساعت 14 روز یکشنبه 13 مهر ماه تا ساعت 24 ، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17تا 24 ، از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج یکطرفه است.

بنا بر این گزارش در محور کندوان تردد کلیه کامیونها، کامیونت‌ها و تریلرها (به‌استثنای حاملین مواد سوختی یا فاسدشدنی): از محور کندوان کماکان ممنوع و در محور هراز تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها از ساعت 6تا 24روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه ، جمعه ، شنبه و یکشنبه مورخ 9، 10، 11 ، 12 و 13 مهر ماه از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه نیز تردد همه تریلرها از ساعت 6 تا 24 روز جمعه و یکشنبه 11 و 13 مهر ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع می‌باشد. همچنین تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 9 مهر تا ساعت 24 یکشنبه 13 مهر ماه 93 از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران _ سمنان _ مشهد و بالعکس ممنوع است.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 932 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.7 درصد افزایش را نشان می‌دهد . همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 20 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 6تا 7 صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:
1-محور ایلام صالح آباد، واقع در استان ایلام ، در روزهای چهارشنبه و چهارشنبه و یکشنبه ، 9 و 16 و 20 مهرماه ، از ساعت 12تا 15 ، به دلیل اجرای عملیات انفجار و تخلیه مصالح حاصل از انفجار در حدفاصل کیلومتر 1 تا 2 ، مسدود و جاده قدیم ایلام – صالح آباد به عنوان مسیر جایگزین معرفی می گردد.

2- محور کمربندی جنوبی الیگودرز، واقع در استان لرستان،از تاریخ 1 مهر تا 25 اسفند ماه ، بطور 24 ساعته ، به دلیل اجرای عملیات راهسازی و احداث تقاطع غیر همسطح مسدود و کمربندی شمالی به عنوان مسیر جایگزین معرفی می گردد.

ممنوعیت تردد به‌تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه:
1-در محور کرمان راین حسین آباد جیرفت (ساردوئیه جیرفت)، واقع در استان کرمان به‌دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان دهبکری جیرفت ، معرفی می‌گردد. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.


  اخبار اجتماعی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------