گزارش تکان‌دهنده‌ از موش‌هاي تهران در مجلس



اخبار,اخباراجتماعی, موش‌هاي تهران


 اخبار  اجتماعی - گزارش تکان‌دهنده‌ از موش‌هاي تهران در مجلس

به تازگي گزارشي به فراکسيون محيط زيست رسيده که آمار تکان دهنده‌اي از حضور موش‌ها و نقش آنها در انتقال بيماري‌ها در تهران ارائه مي‌دهد.

سخنگوي فراکسيون محيط زيست مجلس از بررسي وضعيت نگهداري حيوانات وحشي در سيرک‌ها در اين فراکسيون خبر داد.

«کمال الدين پير موذن» در گفت‌و‌گو با ايلنا در مورد حضور شهردار در فراکسيون محيط زيست مجلس گفت: قرار بود که هفته گذشته شهردار به فراکسيون بيايد و در مورد برخي مسائل زيست محيطي توضيحاتي را ارائه دهد که به دليل عدم حضور برخي اعضاي فراکسيون اين جلسه برگزار نشد اما هفته آينده دوباره از شهردار تهران براي حضور در فراکسيون دعوت خواهيم کرد.

وي در ارتباط با موضوعات مورد بررسي در اين جلسه افزود: بوستان مادر، مجوز احداث هتل در باغ پسيان که موجب قطع درختان آن منطقه مي‌شود، آمار تکان دهنده وجود موش و حيوانات موذي در شهر و همچنين تغيير کاربري برخي اراضي و باغات اطراف شهر تهران از جمله موضوعاتي خواهد بود که با شهردار تهران در ميان گذاشته و از او سوال خواهد شد.

سخنگوي فراکسيون محيط زيست مجلس ادامه داد: ‌مسئله مهم ديگري که فراکسيون محيط زيست آن را پيگيري خواهد کرد وضعيت نگهداري حيوانات وحشي در سيرک‌هاي قانوني و غير قانوني است. قطعا مسئوليت اين مسئله با سازمان حفاظت محيط زيست است و اين سازمان بايد بر اين سيرک‌ها نظارت کافي داشته باشد.

پيرموذن در مورد وجود موش و حيوانات موذي در شهر تهران گفت: به تازگي گزارشي به فراکسيون محيط زيست رسيده که آمار تکان دهنده‌اي از حضور موش‌ها و نقش آنها در انتقال بيماري‌ها در تهران ارائه مي‌دهد که البته اين گزارش پيش از اعلام عمومي نياز به بررسي بيشتري دارد.

وي در پاسخ به سوال که پيگيري‌هاي فراکسيون محيط زيست در ارتباط با مسئله پارازيت‌ها به چه مرحله‌اي رسيده؛ اظهار کرد: در آخرين مصوبه در مورد پارازيت‌ها گفته شده که از دستگاه‌هاي توليدکننده پارازيت تنها اجازه دارند در مکانهاي امنيتي با موجهاي کوتاه و مدت زمان محدود استفاده شود.پيرموذن گفت: اکنون شوراي امنيت و دولت نيز پيگير بحث پارازيت‌ها هستند در فراکسيون محيط زيست نيز آقاي تابش، رئيس فراکسيون، مسئوليت بررسي اين موضوع را از حدود سه ماه پيش برعهده گرفته اما هنوز گزارشي در اين مورد به ديگر اعضا نداده است.


 اخباراجتماعی - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------