پاسخ ريحانه به پرسش‌هاي فرزند مقتول



اخبار,اخباراجتماعی,ريحانه جباري


 اخباراجتماعی - پاسخ ريحانه به پرسش‌هاي فرزند مقتول

آخرين جلسه صلح و سازش در پرونده ريحانه جباري روز گذشته در دادسراي امور جنايي ويژه قتل برگزار شد.

در آخرين جلسه صلح و سازش كه روز گذشته با حضور ريحانه جباري متهم، خانواده، وكيل متهم، فرزند مرحوم سربندي به عنوان اولياي دم، قاضي شهرياري سرپرست دادسرا، قضات اجراي احكام و واحد صلح و سازش برگزار شد ريحانه به سوالات فرزند مقتول پاسخ داد.

در اين جلسه به درخواست طرفين پرونده خبرنگاران حضور نداشتند.

روز سه‌شنبه نيز جلسه صلح و سازش برگزار شده بود و فرزند مقتول خواستار بيان حقايق اين قتل از سوي ريحانه شده بود. پسر مرحوم سربندي تنها راه گذشت از قصاص ريحانه را بيان حقيقت از سوي او عنوان كرده بود.

با وجود پايان يافتن جلسات صلح و سازش تلاش‌ها براي كسب رضايت همچنان ادامه دارد.

قاضي محمد شهرياري سرپرست دادسراي جنايي تهارن در اين باره گفت: امروز آخرين جلسه صلح و سازش با حضور ريحانه و خانواده‌اش و همچنين مرحوم سربندي برگزار شد،كه اولياي دم حاضر به گذشت نشدند.

ريحانه جباري تيرماه سال 86 فردي به نام مرتضي سربندي را در خيابان ميرعماد تهران با ضربات چاقو به قتل رساند. ريحانه در جلسه دادگاه در مورد انگيزه قتل مدعي بود براي دفاع از حرمت خود و دفاع مشروع مرتكب قتل شده است؛ موضوعي كه در هيچ مرحله‌يي از رسيدگي به پرونده ثابت نشد.

ريحانه كه در 19 سالگي مرتكب قتل شده بود پس از برگزاري جلسه دادگاه در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران به قصاص محكوم شد كه اين حكم پس از تاييد از سوي ديوان عالي كشور براي اجرا به شعبه اجراي احكام دادسراي امور جنايي ارسال شده و چندين بار با مهلت اولياي دم و برگزاري جلسات صلح و سازش به تاخير افتاد.

 

  اخباراجتماعی -  اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------