مترو فرانکفورت کجا ومترو تهران کجا! / شهردار فرانکفورت کجا و شهردار تهران کجا!



اخباراجتماعی -  مترو فرانکفورت کجا ومترو تهران کجا! / شهردار فرانکفورت کجا و شهردار تهران کجا!

 دو شب پیش شهردار تهران به شبکه دو آمد و از مشکلات ساختاری پایتخت گفت و اینکه نه بهداشت و درمان، نه محیط‌زیست و نه .... هیچ سازمانی زیر نظر شهرداری نیست و باید قوانین عوض شوند و مدیریت ما خوب است و ...

دیشب هم خبر آمد که در مراسمی «مدیرمترو تهران و حومه» لقب مدیر نمونه را گرفته و ...

چند روزی به فرانکفورت رفته بودم و از مترو و قطار استفاده می‌کردم. نظم آلمانی را باجان و دل احساس کردم و سروقت آمدن قطارهایش را با چشم خود دیدم، «به‌موقع‌تر» از زمانی بود که در لندن بودم و مترو(underground) سواری می‌کردم!

اخبار,اخباراجتماعی, مترو فرانکفورت کجا ومترو تهران کجا

 

وقتی به وطن بازگشتم دوباره از مترو خودمان استفاده کردم. سوای اینکه مانند همیشه کفش‌هایم لگد می‌شد و به خود ناسزا می‌دادم که چرا دوباره برگشتم، صحنه‌ای توجه مرا به خود جلب کرد و آن ساعت درج‌شده در بالای واگن قطار مترو تهران بود که در تصویر زیر(سمت راست) می‌بینید. هوا روشن است و حدود ساعت 11 ظهر اما نظم ایرانی و مدیریت نمونه ما! ساعت 21 را نشان می‌دهد.(هوای روشن از پنجره واگن شاهد ماجراست) عکس سمت چپ هم ساعت ایستگاهی در فرانکفورت را نشان می‌دهد که هم زیباست و هم دقیق!

آقایان مدیر نمونه که فقط شما بلدید و شهردار فرانکفورت و مدیران متروی آنجا بلد نیستند! شما هنوز نمی‌توانید مدیریت زمان را در یک واگن قطار انجام دهید چطور ادعا می‌کنید که همه قوانین باید به نفع شما تغییر کند؟

 اخباراجتماعی  - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------