پیش‌بینی وضعیت هوا در روزهای آینده



اخبار,اخباراجتماعی,وضعیت هوا


 اخبار اجتماعی  - بارش باران از فردا در پایتخت

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران در روز آینده بارش باران را تجربه خواهد کرد، گفت: اواسط هفته آینده با نفوذ جریانات سرد شمالی شاهد کاهش محسوس دمای هوا در نیمه شمالی کشور خواهیم بود.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: به سبب ورود سامانه بارشی جدید اکثر نقاط کشور طی 3 روز آینده بارش باران و برف را تجربه خواهند کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بر همین اساس امروز عمده بارندگی‌ها در مناطق غرب، جنوب‌غرب و مناطق جنوبی کشور رخ خواهد داد.

وی با اعلام اینکه فردا نیز در غرب و جنوب غرب کشور بارندگی‌ها شدت می‌یابد، گفت: به تدریج کل نیمه شرقی کشور طی روزهای آینده بارش باران را تجربه می‌کنند.

گودرزی با اعلام اینکه در اواخر وقت فردا بارندگی‌ها به سمت شرق کشور کشیده می‌شود، ابراز داشت: بر همین اساس در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: طی روز شنبه هفته پیش‌رو به‌جز مناطق واقع در جنوب شرق کشور سایر نقاط کشور بارندگی را تجربه می‌کنند.

وی همچنین درباره شرایط جوی تهران، گفت: تهران امروز بارندگی نخواهد داشت اما در اواخر وقت روز جاری آسمان این کلانشهر با افزایش ابر روبه‌رو می‌شود.

گودرزی با اعلام اینکه فردا در تهران شاهد بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود، بیان داشت: بارش برف در ارتفاعات این کلانشهر طی روز آینده دور از انتظار نخواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین با اشاره به کاهش دمای هوای تهران در روزهای آینده گفت: شرایط مزبور در ابتدای هفته پیش‌رو نیز در این کلانشهر ادامه می‌یابد.

گودرزی در ادامه سخنان خود از ورود موج جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی در اواسط هفته آینده شاهد کاهش محسوس دمای هوا در نیمه شمالی کشور، شمال‌غرب و سواحل دریای خزر خواهیم بود.

وی یادآور شد:‌با ورود سامانه جدید در مناطق مزبور بارندگی‌ها شدت می‌یابد و افرادی که قصد سفر به مناطق شمالی کشور را دارند لازم است با تجهیزات کافی و رعایت ایمنی سفر کنند.


  اخبار اجتماعی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------