زمان اجرای بیمه معتادان مشخص شد ؟



اخبار,اخباراجتماعی,بیمه معتادان


 اخباراجتماعی  - اجرای بیمه معتادان تا ۳ هفته آینده

وزیر کشور از اجرایی شدن بیمه معتادان تا ۳ هفته آینده خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیمه معتادان در نظر گرفته شده است.

به گزارش تسنیم از همدان، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در حاشیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبار بیمه معتادان در قانون بودجه دیده شده باید آیین‌نامه آن نوشته می‌شد.

وی افزود: وزارت کار و امور اجتماعی که متولی این مسئله است در توافقی با وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر این موضوع را پیگیری کرده و به دولت ارائه داده است.

رحمانی فضلی بیان کرد: این موضوع در دولت بحث شد و برخی ایرادات در آیین‌نامه در جلسات آخر شورای اجتماعی رفع شده و خارج از نوبت برای تصویب و تایید به هیئت دولت می‌آید.

وی با اشاره به اینکه 30 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه معتادان در نظر گرفته شده است، گفت: اعتبار بیمه معتادان تا دو سه هفته آینده تامین می‌شود و برای اجرای طرح اقدام می‌کنیم.

وزیر کشور درباره پرونده اسیدپاشی نیز گفت: کمیته ای در استان اصفهان و وزارت کشور برای پیگیری جدی این مسئله تشکیل شده و در حال حاضر نیز با جدیت به دنبال بررسی موضوع هستیم.

وی با اشاره به اینکه نتیجی جدیدی در این زمینه نرسیدیم، گفت: اما دستگاه‌های امنیتی به سرنخ‌هایی دست یافته‌اند که فعلا نمی‌توانیم اعلام کنیم اما رئیس جمهور و سران قوا دغدغه زیادی در این مورد دارند.


  اخبازاجتماعی  - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------