بازداشت متهم سوم پرونده میلیاردی اخلال درنظام اقتصادی



اخبار,اخباراجتماعی,پرونده میلیاردی اخلال درنظام اقتصادی


 اخباراجتماعی  - بازداشت متهم سوم پرونده میلیاردی اخلال درنظام اقتصادی

رئیس کل دادگستری بوشهر از دستگیری متهم سوم پرونده میلیاردی اخلال درنظام اقتصادی خبر داد و گفت: متهم سوم پرونده مضاربه صوری هنگام خروج از کشور در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شناسایی و دستگیر شده است.

میزان نوشت؛ حیدر بحرانی اظهار کرد: این پرونده از تیرماه امسال با دستگیری دو متهم و 7800 نفر مالباخته آغاز شده که با دستگیری متهم ردیف سوم روند رسیدگی به شکات این متهم نیز با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

 

وی گفت: با اضافه شدن 10 نفر از قضات کارکشته و باتجربه روند رسیدگی به پرونده متهمان میلیاردی اخلال در نظام اقتصادی تشکیل شده در این استان تغییر کرده و به زودی بخشی از وجوه مالباختگان پرداخت خواهد شد. این مسئول عالی قضایی افزود: کار تحقیقاتی از کلیه شکات به پایان رسیده و با همکاری اعضای خانواده متهمان بخشی از اموال آنان که شناسایی شده با نظارت دقیق دادگستری در معرض فروش قرار گرفته که پس از فروش اموال منقول و غیرمنقول و وجوه نقد وصول شده نسبت به پرداخت بخشی از مطالبات مردم اقدام می‌کنیم.

 

رئیس کل دادگستری بوشهر اضافه کرد: باقی مانده حقوق متضرران نیز درصورت شناسایی اموال جدیدی از متهمان طبق رویه جاری پرداخت خواهد شد. وی در ادامه بیان کرد: این پرونده متهم فراری ندارد و به زودی از شکات متهم سوم این پرونده نیز دعوت خواهد شد تا همچون شاکیان دیگر به پرونده‌های آنان رسیدگی شود. بحرانی تاکید کرد: پس از طی شدن روند تحقیق پرونده کیفرخواست صادر و به دادگاه فرستاده خواهد شد.

 

 اخباراجتماعی  -  میزان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------