آخرین وضعیت سند اشتغال پایدار زنان و ارزشگذاری کار خانگی



اخبار,اخباراجتماعی,اشتغال پایدار زنان

 

  اخباراجتماعی  - مولاوردی ؛
آخرین وضعیت سند اشتغال پایدار زنان و ارزشگذاری کار خانگی

این طرح برای اقشار خاص در مناطق محروم در نظر گرفته شده و بسته‌ای سیاستی – اجرایی در زمینه اشتغال پایدار است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دو گروه هدف سند اشتغال پایدار، زنان سرپرست خانوار و دختران فارغ‌التحصیل دانشگاهی در مناطق محروم هستند؛ به تشریح آخرین وضعیت این سند و طرح ارزشگذاری کار خانگی پرداخت.

«شهیندخت مولاوردی» در گفت‌و‌گو با  ایلنا در ارتباط با وضعیت سند اشتغال پایدار زنان گفت: پیش‌نویس سند اشتغال پایدار زنان برای گرفتن نظرات صاحبان نظران، کار‌شناسان و پژوهشگران ارسال شده و پس از جمع‌بندی نظرات این افراد و نظرات دستگاه‌های مختلف این پیش‌نویس به شورای عالی اشتغال فرستاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گروه هدف در این سند دو گروه زنان سرپرست خانوار و دختران فارغ‌التحصیل دانشگاهی در مناطق محروم هستند، افزود: این طرح برای اقشار خاص در مناطق محروم در نظر گرفته شده و بسته‌ای سیاستی – اجرایی در زمینه اشتغال پایدار است.

معاون رئیس جمهور گفت: سند اشتغال پایدار مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که بخش مربوط به زنان آن به معاونت امور زنان محول شده تا با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این سند تدوین شود.

مولاوردی همچنین در ارتباط با ارزش‌گذاری کار خانگی اظهار کرد: مطالعات لازم در این زمینه صورت گرفته و منابعی که از قبل در مورد ارزش گذاری کارخانگی وجود داشته نیز بررسی شده است.

وی با بیان اینکه جلسات کار‌شناسی ارزشگذاری کارخانگی برگزار شده است؛ تصریح کرد: اکنون در حال جمع‌بندی این مطالعات هستیم و به موازات دیگر برنامه‌ها ارزشگذاری کارخانگی را نیز دنبال می‌کنیم.

 اخبار اجتماعی  -  ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------