تهيه عکس‌ از دختران بي‌حجاب برای جذب مشتری



اخبار,اخباراجتماعی,انتشار عکس دختران در فضاي مجازي


 اخبار اجتماعی  - تهيه عکس‌ از دختران بي‌حجاب برای جذب مشتری

رئيس پليس فتاي استان آذربايجان‌شرقي گفت: افرادي که با عکس گرفتن از دختران بي‌حجاب، آنها را در صفحات اينترنتي منتشر مي‌کردند، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش ابتکار، سرهنگ محمد قاسملو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر رصد و پايش در فضاي مجازي يک فقره صفحه اينترنتي که اقدام به انتشار عکس دختران مي‌کرد از طريق کارشناسان رصد اين پليس مشاهده و با هماهنگي مقام قضايي تحقيقات لازم براي شناسايي کاربر يا کاربران متخلف آغاز شد.

وي تصريح کرد: مستندات فني استخراج و جمع‌آوري شده و با استفاده از شگردهاي خاص پليسي و فني مهندسي آدرس اينترنتي کاربر متخلف استخراج و به تبع آن هويت واقعي متهم شناسايي و در بازجويي از متهم مشخص شد که کاربر فوق با همکاري تعدادي از دوستان اقدام به تهيه عکس از دختران بي‌حجاب کرده و جهت تبليغ حرفه کاري خود و جذب مشتريان، آنها را در فضاي مجازي منتشر و از طرفي براي خود آلبوم تهيه کرده و توسط افراد ديگر کسب و کار ايجاد کرده است.

 اين مقام انتظامي افزود: با توجه به رعايت حريم خصوصي افراد از طرف واحدهاي صنفي و پايبندي به عدم انتشار داده‌هاي افراد ديگر نتيجه تحقيقات انجام گرفته به عرض مقام قضايي منعکس و پرونده بعد از مسدودسازي صفحه مذکور جهت سير مراحل بعدي تحويل دادسرا شد.
 اخبار اجتماعی  - ابتکار

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------