پاساژ علاء الدین تهران تخلیه شد



اخبار,اخباراجتماعی, تخلیه پاساژ علاء الدین


 اخبار  اجتماعی  -  تخلیه پاساژ علاء الدین تهران/ تخریب ظرف چند روز آینده

پاساژ علاء الدین در خیابان جمهوری تا بامداد امروز به طور کامل تخلیه شد.

این پاساژ با حکم کمیسیون ماده 100 تخلیه شد و ظرف چند روز آینده نیز طبقات غیرقانونی آن نیز تخریب می شود.
 
به گزارش فارس، کاملا به صورت توافقی این قضیه رخ داد. طبقه منفی 3 به طور کامل تخلیه شد.
 
ماموران شهرداری منطقه 11 با حکم کمیسیون ماده 100 این کار اجرا شد. گفته می شود تخریب بعد از تخلیه کامل صورت می گیرد. این طبقه تغییر کاربری داده می شود به پارکینگ تبدیل می شود.
 
ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با  فارس به بیان اینکه  پاساژ علاء الدین تخریب نشده است، گفت: قرار نبود دیروز کار انجام شود ولی تخلیه فعلا انجام شده و حتما باید در ۴ تا ۵ روز آینده تخریب انجام شود.عبلائ الدین دیروز قطعی نبود قرار است.
 
وی با اشاره به اینکه طبقه  منفی ۳ این پاساژ تبدیل به پارکینگ می شود گفت: طبقه ۷ تخریب می شود چرا که غیرقانونی ساخته شده است.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طبقه ۷ طبق طرح تفصیلی و مباحث شهرسازی ساخته نشده است، گفت: در این پاساژ باید  ۶ طبقه ساخته می شد  و هر گونه بارگذاری در این ساختمان باید با اجازه شهرداری انجام می شد که نشد.
 
به گفته قناعتی، ۶ طبقه دیگر پاساژ هم شرایط مفیدی برای پاسخگویی به نیاز شهروندان را ندارد و سازمان آتش نشانی هم ایمنی این ساختمان را تایید نکرده است.
 
وی با اشاره به اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰رای به قلع و قمع این ساختمان داد گفت: ابتدا  دیوان عدالت جلوگیری کار را متوقف کرد و  با پیگیری‌های صورت گرفته دیوان هم رای را تایید کرد و گفت باید این اتفاق بیفتد.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به شهردار تهران مهلت یک ماهه دادیم تا این کار را انجام دهد و  چند روز بیشتر از این مهلت  باقی نمانده است باید این حکم اجرا شود.

 

 اخباراجتماعی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------