پیش بینی وضعیت هوا در روزهای آینده



اخبار,اخباراجتماعی,تغییرات آب و هوایی

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز شاهد بارش برف و باران در نیمه شرقی کشور خواهیم بود، گفت: تا اوایل هفته آینده در تهران بارندگی نخواهیم داشت و دمای هوای این کلانشهر حدود 2 درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس، فریبا گودرزی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدید روی نیمه شرقی کشور اظهار داشت: بر همین اساس بارش باران و همچنین بارش برف در ارتفاعات نیمه شرقی کشور طی روز جاری دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین با اعلام این که امروز در شمال شرق و مرکز کشور شاهد بارش پراکنده برف و باران هستیم، افزود: عمده فعالیت این سامانه بارشی طی روز آینده در جنوب شرق کشور خواهد بود.

وی همچنین به بارش پراکنده در شمال شرق و شرق کشور اشاره کرد و بیان داشت: بر همین اساس آب‌گرفتگی معابر عمومی در سیستان و بلوچستان،‌هرمزگان و کرمان دور از انتظار نخواهد بود.

گودرزی از ضرورت در گرفتن تمهیدات لازم برای تردد در جاده‌های کوهستانی کرمان به سبب بارش برف تاکید کرد و گفت: طی روز جمعه در جنوب کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان شاهد وزش شدید باد خواهیم بود که در برخی ساعات با بروز پدیده گرد و خاک همراه می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین به مواج بودن ‌آب‌های خلیج فارس طی دو روز آینده اشاره کرد و بیان داشت: امروز در ارتفاعات تهران بارش برف رخ می‌دهد و به تدریج از ابرناکی هوا کاسته می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه دمای هوای تهران تا اوایل هفته آینده حدود 2 درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد خاطر نشان کرد: بر همین اساس در دو روز آینده در پایتخت بارندگی نخواهیم داشت.


  اخبار اجتماعی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------