پاکسازی خیابان ولیعصر از "ته‌سیگارها" توسط کارتن خواب‌های پایتخت + تصاویر



مدیرعامل موسسه طلوع بی نشان‌ها از پاکسازی خیابان ولیعصر (عج) از فیلترسیگارهای رها شده در کف این خیابان توسط کارتن‌خواب‌های بهبود یافته خبر داد.

اکبر رجبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به اقدام صبح امروز کارتن‌خواب‌های بهبودیافته در جمع‌آوری ته‌سیگارها از سطح خیابان‌ ولیعصر (عج) اظهار داشت: صبح امروز 150 کارتن خواب بهبود یافته با پوشیدن لباس‌های زرد همسان و همراه داشتن کیسه زباله ، فیلترهای سیگار را از پیاده رو و جوی خیابان ولیعصر جمع آوری کردند.

 

اخبار,اخباراجتماعی ,جمع‌آوری ته‌سیگارها از سطح خیابان‌ ولیعصر


مدیرعامل موسسه طلوع بی‌نشان‌ها با اشاره به این حرکت نمادین گفت: در این اقدام که از ساعت 8 صبح امروز از میدان تجریش و در امتداد خیابان ولیعصر (عج) آغاز شد،‌ قرار است کارتن‌خواب‌های بهبود یافته شهر تهران، طول این خیابان را تا میدان ولیعصر از ته سیگارها پاک کنند که طبق برنامه ریزی انجام شده، ساعت 16 امروز این مراسم پایان می‌یابد.

اخبار,اخباراجتماعی ,جمع‌آوری ته‌سیگارها از سطح خیابان‌ ولیعصر


وی ادامه داد: کارتن‌خواب‌های بهبود یافته در راستای این اقدام نمادین خود، با شعار «ببخش و باورم کن» به شهروندان و عابران، شاخه گلی را اهدا کرده و از آن‌‌ها بابت آسیبی که به محیط زیست و شهر وارد کرده بودند، عذر خواهی کردند.

اخبار,اخباراجتماعی ,جمع‌آوری ته‌سیگارها از سطح خیابان‌ ولیعصر


رجبی در پایان با اشاره به اینکه بهبودیافتگان در طی این اقدام نمادین خواستار پذیرش جامعه نسبت به رهاشدگان از اعتیاد بودند،‌ خاطرنشان کرد:‌ این اقدام نمادین سال گذشته برای نخستین بار در طول خیابان ولیعصر (عج) به اجرا در‌آمد که با توجه به استقبال شهروندان از این اقدام، امسال برای دومین سال متوالی، اقدام به جمع‌آوری فیلتر سیگارها از سطح شهرمان کردیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صبح امروز و در طی پاکسازی خیابان ولیعصر (عج) از فیلتر سیگارها، کودکان یک مهدکودک نیز با همراه شدن در این امر نمادین، آموزش عملی توجه به محیط زیست را فراگرفتند.


  اخبار اجتماعی  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------