چند نفر به سفر رفتند؟



اخبار,اخباراجتماعی , گردشگری سازمان میراث فرهنگی

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: از 28 اسفندماه سال گذشته تا 5 فروردین ماه امسال بیش از 27 میلیون نفر شب در سطح کشور به سفر رفتند.

مرتضی رحمانی موحد گفت: امسال میزان سفر در سطح کشور حدود 5 درصد رشد داشته است. بنا به نظر معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور امسال تمام اماکن تاریخی کشور با رشد 55 تا 60 درصدی بازدیدکنندگان در سطح کشور روبه رو بوده است که آثار ثبت جهانی بیشترین بازدیدکنندگان را داشتند و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در ایام فاطمیه و اوایل نوروز از بیشترین زائر و مسافران استقبال کردند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در مورد ساماندهی دفاتر خدمات گردشگری بیان کرد: سال 1394 سال ساماندهی دفاتر گردشگری در سطح کشور است و دفاتری که اقدام به تورسازی در داخل و خارج از کشور می کنند از تسهیلات و حمایت سازمان میراث فرهنگی برخوردار می شوند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری به گفته رحمانی موحد اجلاس وزرای گردشگری «مجمع گفت و گوهای آسیایی» موسوم به ADC با حضور 31 کشور آسیایی و آفریقایی در سال 1394 در بهترین زمان پیش بینی شده در شیراز برگزار می شود و دبیرخانه این مجمع در کشور کویت ایجاد شده است.

  اخبار اجتماعی  -  ایرنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------