اطلاعات تازه در مورد عامل سقوط ايرباسA320



اخبار,اخباراجتماعی ,علت سقوط ایرباس A320

وی به مدت هجده ماه تحت درمان روان پزشکی بود. وی آرزو داشت خلبان شود.وی در سال 2005 وارد مدرسه خلبانی لوفتهانزا شد.

کمک خلبان ایرباس ساقط شده در فرانسه در روز حادثه مرخصی استعلاجی داشت.

به گزارش انتخاب به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، مدارکی به دست آمده است که نظریه مشکل روانی کمک خلبان ایرباس ساقط شده در آلپ فرانسه را تایید می کند.

آندره آس لوبیتز کمک خلبان آلمانی این پرواز مظنون است که آگاهانه موجب سقوط ایرباس A320 در آلپ فرانسه شده است. وی مرخصی استعلاجی خود را که مربوط به همان روز حادثه بود پنهان کرده بود.

تحقیقات در مورد آندره آس لوبیتز ادامه دارد. پلیس برای آنکه دریابد آیا وی عمدا هواپیما را به صخره کوبیده است بازجویی ها و تفتیش های بسیاری انجام داده است. نیروهای پلیس در بازرسی منزل پدری وی اسناد بسیار مهمی یافتند.

کریستوف کومپا دادستان دوسلدورف می گوید ما اسناد پزشکی به دست آوردیم که نشان می دهد آندره آس لوبیتز بیمار و تحت معالجه بود. همچنین ما در میان اوراق وی برگه مرخصی استعلاجی پاره شده ای یافتیم که به همان روز حادثه اختصاص داشت. لوبیتز آشکارا مرخصی استعلاجی خود را از کارفرما پنهان کرده بود.

نیروهای پلیس آپارتمان لوبیتز در دوسلدورف را نیز تفتیش کردند. آنها هیچ نامه خودکشی یا اثری که بتوان اقدام وی را بر اساس دیدگاه های مذهبی یا سیاسی توضیح داد نیافتند.

روزنامه بیلد آلمان نخستین روزنامه ای بود که بیمار بودن لوبیتز را افشا کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده در این روزنامه لوبیتز شش سال پیش به دلیل افسردگی ناچار شد آموزش های خود را متوقف کند.

وی احتمالا به مدت هجده ماه تحت درمان روان پزشکی بود. وی آرزو داشت خلبان شود.وی در سال دوهزار و پنج وارد مدرسه خلبانی لوفتهانزا شد.

وی در فنیکس آریزونا نیز آموزش هایی داد.وی در سال دوهزار و نه به دلیل مشکلات پزشکی آموزش ها را متوقف کرد. در روستای محل سکونت لوبیتز برخی افراد حالات بیمار گونه وی را تایید می کنند.

یکی از نزدیکان لوبیتز می گوید من می دانم که سال گذشته وی یک دوره افسردگی را پشت سر گذاشت.من دلیل واقعی آن را نمی دانم. من تنها می دانم وی در آن مدت از کار تعلیق شده بود.

آندره آس لوبیتز چندین بار نیز در بیمارستان دوسلدورف بستری شد.

پلیس همچنان در حال تحقیق در مورد گذشته لوبیتز است و خانواده قربانیان این حادثه نیز خواهان روشن شدن حقیقت هستند.


 اخبار اجتماعی  -  انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------