جرمن‌وینگز گفته بود روزي معروف می‌شود!



اخبار,اخبار اجتماعی , عامل سقوط  هواپیمای ایرباس

دوست دختر سابق کمک خلبان پرواز جرمن‌وینگز، که مقام‌ها می‌گویند عامدانه هواپیما را ساقط کرده، می‌گوید او گفته بود: روزی اسم من به گوش همه می‌رسد!

روزنامه بیلد آلمان از قول دوست دختر آندریاس لوبیتز نوشته که او گفته بود: "روزی کاری می‌کنم که همه چیز را به هم می‌ریزد، اسم من به گوش همه می‎‌رسد و همه نامم را به یاد خواهند داشت!" روز سه شنبه ایرباس جرمن‌وینگز که با ۱۵۰ سرنشین از بارسلون به دوسلدورف می‌رفت، در کوه‌های آلپ و در جنوب فرانسه سقوط کرد و همگی سرنشینان هواپیما کشته شدند.

مقام‌ها می‌گویند که به هنگام سقوط، خلبان بیرون کابین بوده و می‌خواسته وارد شود اما کمک‌خلبان در را به روی او بسته و خلبان را به کابین راه نمی‌داده است. صدای نفس‌های کمک‌خلبان حاکی از سلامت او بوده است. اعلام شده که آندریاس لوبیتز عامدانه هواپیما را ساقط کرده است. پلیس در جریان تحقیقات به سابقه افسردگی کمک خلبان جرمن وینگز برخورده و دادستانی آلمان هم اعلام کرد که او بیماری خود را پنهان می‌کرده است. دوست دختر سابق آندریاس لوبیتز به روزنامه بیلد گفته است اگر او مسئول سقوط هواپیما بوده باشد، علتش این بوده است که فهمیده با مشکلات سلامتی‌اش نمی‌توانسته به آرزوهای بزرگش برسد.

یک روزنامه دیگر آلمانی هم در گزارشی نوشته که آندریاس لوبیتز به اختلالات روان‌تنی دچار بوده و تحت مداوا قرار داشته است. در پی سقوط هواپیمای جرمن‌وینگز شرکت‌های هواپیمایی می‌خواهند اقدامات ایمنی جدیدی وضع کنند، از جمله اینکه در تمام زمان پرواز حتما دو نفر در کابین حضور داشته باشند.

 

 اخبار اجتماعی  -  بهار  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------