پیش بینی وضعیت آب وهوا در روزهای آینده



اخبار,اخباراجتماعی, سازمان هواشناسی

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور افزایش دما داریم، گفت: تهرانی‌ها امروز غبار محلی هوا همراه با آسمان صاف تا کمی ابری را شاهد خواهند بود.

به گزارش فارس، امین‌حسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز بارش‌ها و رگبارهای پراکنده را در بخش‌هایی از شرق کشور شاهد خواهیم بود که این سامانه در حال خروج از شرق کشور است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: انتظار داریم طی 12 ساعت آینده در جنوب، جنوب غرب تا جنوب شرق کشور وزش باد سرعت بگیرد که این وزش باد در بخش‌هایی از جنوب، مرکز، جنوب غرب و جنوب شرق موجب پدید آمدن گرد و غبار خواهد شد.

وی افزود: در بیشتر مناطق کشور از امروز تا چهارشنبه افزایش دما را داریم که این افزایش دما در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور محسوس‌تر است.

نقشینه با بیان اینکه بیشینه دمای تهران امروز، فردا و پس‌فردا به ترتیب 24، 25 و 27 درجه سانتیگراد می‌شود، گفت: تهران در 12 ساعت آینده غبار محلی همراه با آسمانی صاف تا کمی ابری را شاهد خواهد بود و کمینه دمای آن به 13 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کارشناس سازمان هواشناسی شهرکرد را با دمای 1 درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس را با 35 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان‌ها خواند و گفت: فریدون‌شهر اصفهان و اسد‌آباد همدان سردترین نقاط کشور با دمای 2 درجه زیر صفر و دلگان سیستان و بلوچستان با دمای 42 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه کشور در 12 ساعت گذشته بودند.


 اخبار اجتماعی  - فارس

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------