تکذیب معدوم‌ سازی سگ‌ ها در شیراز



اخبار,اخباراجتماعی ,شورای اسلامی شهر شیراز

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هیچ سند و مدرکی وجود ندارد که معدوم‌سازی سگ‌ها به روش تزریق ماده سمی در شیراز انجام شده و انتساب آن به شیراز و خصوصا شهرداری شیراز یک تهمت جوانمردانه‌ است.

غلام‌مهدی حقدل در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: کسانی‌که اقدام به انتشار فیلم معدوم‌سازی سگ‌ها و انتصاب آن به شیراز کرده‌اند، افرادی مغرض هستند و شورا این موضوع را به شدت تکذیب می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه کشتن سگ‌ها به‌ روش تزریق ماده سمی اقدامی ناجوانمردانه بوده است، افزود: شورا و شهرداری هیئت تحقیق تشکیل داده و موضوع را بررسی کرده است. تمام مدیران مجموعه شهرداری نیز ضمن ابراز انزجار از چنین حرکتی، آن را محکوم و دخالت در چنین اقدامی را تکذیب کرده‌اند.

حقدل ادامه داد: متعجبم که چرا رسانه‌ها چنین موضوعی را بدون داشتن سند و در حالیکه همه مسئولان مرتبط با دستگاه‌های مختلف، آن را تکذیب کرده‌اند، دامن زده و افکار عمومی را علیه شیراز و شهرداری شیراز حساس کرده‌اند. انعکاس اخبار بدون توجه به صحت آن موجب تشویش افکار عمومی می‌شود. به‌هیچ عنوان از روی فیلم منتشر شده نمی‌توان تایید کرد که چنین اقدام غیرانسانی در شیراز اتفاق افتاده است.

وی یادآور شد: شیراز شهری فرهنگی است که بزرگترین پارک حیات وحش در حاشیه آن قرار دارد و مردم این شهر در مواجهه با حیوانات همواره با مهربانی و ملاطفت رفتار می‌کنند.

حقدل با تصریح بر اینکه شورای شهر اقدام انجام شده برای معدوم‌سازی سگ‌ها با روش تزریق سم و نیز دخیل دانستن شهرداری شیراز در این موضوع را محکوم می‌کند، معتقد است: امروز که شهرداری از کار پذیرایی و میزبانی میهمانان نوروزی سربلند بیرون آمده و در کشور اول شده است، برخی با عناد موضوعی را هدایت کرده‌اند تا به شیراز صدمه بزنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار توجه رسانه‌ها به این موضوع شد و گفت: در آستانه سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به شیراز، باید به‌دنبال مطالبات مهم شهر و استان فارس باشیم.

 

  اخبار  اجتماعی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------