جزییات ثبت‌نام کلاس اولی ها



اخبار,اخباراجتماعی ,ثبت‌نام  دانش‌آموزان کلاس اولی

پایگاه‌های سنجش سلامت از تاریخ ۱۷ خرداد فعالیت خود را آغاز می‌کنند و فعالیت آنها تا پایان مرداد ادامه دارد. والدین پس از تکمیل شناسنامه سلامت توسط پایگاه‌‌های سلامت می‌توانند برای ثبت نام قطعی به مدارس مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی شهر تهران گفت:‌ فعالیت پایگاه‌‌های سنجش سلامت از ۱۷ خرداد آغاز می‌شود. دانش‌آموزان کلاس اولی برای ثبت‌نام قطعی در مدارس باید به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه و شناسنامه سلامت را تکمیل کنند.

فریبرز حمیدی در گفت‌وگو با تسنیم، در رابطه با ثبت نام دانش‌آموزان ابتدایی اظهار داشت:‌دانش آموزان کلاس اولی برای ثبت نام در مدارس باید به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه کنند و پیش‌ثبت نام این دانش‌آموزان از اول خرداد آغاز می‌شود و والدین از تاریخ اول خرداد می‌توانند با مراجعه به مدارس اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

وی افزود:‌ پایگاه‌های سنجش سلامت از تاریخ ۱۷ خرداد فعالیت خود را آغاز می‌کنند و فعالیت آنها تا پایان مرداد ادامه دارد. والدین پس از تکمیل شناسنامه سلامت توسط پایگاه‌‌های سلامت می‌توانند برای ثبت نام قطعی به مدارس مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: سال تحصیلی مدارس ابتدایی تا پایان خرداد ادامه دارد و معلمان باید از فرصت طلایی خرداد برای تدوین برنامه‌‌های سال تحصیلی آینده استفاده کنند.ارزشیابی کیفی و توصیفی پایه ششم ابتدایی به صورت هماهنگ منطقه‌ای است که از سوم تا ۱۲ خرداد برگزار می‌شودهمچنین نمرات دانش‌آموزان پایه اول تا پنجم براساس ارزشیابی مستمر معلم و تکمیل پوشه کار ثبت می‌شود.

حمیدی با اشاره به اینکه ارزشیابی دانش آموزان پایه ششم نیز به صورت ارزشیابی از آموخته‌‌ها و توصیف رفتار دانش‌آموزان است، ادامه داد: از نیمه خرداد تا آخر خرداد نیز معلمان اقدام به تدوین برنامه‌های سال تحصیلی آینده خواهند کرد.


 اخبار  اجتماعی  - تسنیم

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------