ازدواج مفتی عربستان با دو دختر نوجوان!



اخبار,اخباراجتماعی , ازدواج مفتی عربستان

پایگاه خبری اخبارالساعه امارات از ازدواج سوم و چهارم یک مفتی و خطیب مسجد جامع مسن در عربستان تنها در دو هفته با دو دختر نوجوان خبر داد که واکنش های منفی متفاوتی را در محافل این کشور در پی داشته است

این پایگاه خبری نوشت: اقدام این مفتی در ازدواج سوم و چهارم با دو دختر که تنها طی دو هفته انجام شده، با واکنش های منفی در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر روبرو شده و بر سر زبان ها افتاده است. برخی از مردم عربستان در پی نوشت های خود به این اقدام مفتی سعودی نوشته اند: بهتر بود حداقل یک سال پس از ازدواج سوم صبر می کرد و دیگری نوشته، شاید او فکر می کرده با این کارش به مرحله تکمیل اخلاقی نزدیک تر می شود.

روزنامه عکاظ عربستان نیز در این زمینه نوشت: در حالی که این مفتی با زن اولش در مکه برای انجام مناسک عمره رفته بود، زنان دوم و چهارم او نیز در کنار وی حضور داشتند. در عربستان و طبق فتوای مفتی های وهابی، قوانین عجیبی در مورد ازواج وجود دارد مثلا هیچ سن قانونی برای ازدواج زنان وجود ندارد و یک مرد 50 ساله می تواند با یک دختر یکساله ازدواج کند.

پیش از این نیز گزارش هایی از رسوایی های اخلاقی، دزدی و حضور در پارتی های شبانه و بی بند و باری های متعدد از سوی مفتی های سعودی و اعضای کمیته های امر به معروف و نهی از منکر عربستان منتشر شده است.

 

 اخباراجتماعی  - بهار نیوز   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------