پیگیری ماجرای انتشار فیلم حادثه در هتل تارای مهاباد



اخبار,اخباراجتماعی, حادثه هتل تارا

انتشار فیلم حادثه سقوط دختر جوان در هتل تارای مهاباد در شبکه‌های اجتماعی با واکنش خانواده این دختر و مدیر هتل را به دنبال داشت. وکیل خانواده دختر فوت شده حادثه مهاباد انتشار فیلم‌های هتل در فضای مجازی را کاری غیرقانونی و غیراخلاقی دانست و برخورد با عاملان آن ر ا خواستار شد.

هژار عباسی در این باره افزود: ما به عنوان شاکی دنبال کسانی هستیم که این فیلم ها را پخش و با آبروی دختر فوت شده بازی کرده اند.

این در حالی است که مالک هتل تارای مهاباد در این باره گفت: فیلم های حادثه مهاباد در روز آتش زده شدن این هتل، غارت شده و ما فیلمی را منتشر نکرده ایم. ما اگر می خواستیم فیلم ها را منتشر کنیم در همان روز اول این کار را می کردیم ولی فقط آنها را به خانواده دختر فوت شده نشان دادیم. در حمله ای که به هتل صورت گرفت، فیلم ها را هم غارت کردند.

نادر مولودی افزود: بعد از ظهر روز 13 اردیبهشت ساعت 3 و 40 تا 3 و 50 دقیقه یکی از کارمندان هتل به من گفت فکر می کنم فریناز داخل هتل است. چون ساعت کاری فریناز تمام شده بود و ما تصور می کردیم که او به منزل رفته است.

وی یادآور شد: من به مادر فریناز زنگ زدم تا ببینم او به خانه رفته یا نه. مادرش گفت که هنوز نیامده و گفته که 3- 2 ساعت دیگر می آید. پس از تماس من، مادر فریناز به او زنگ می زند و می گوید که مدیر هتل به من زنگ زده و سراغت را می گیرد. فریناز هم برای این که مشخص نشود در آن اتاق بوده سعی می کند از بالکن اتاق به اتاق های دیگر برود.

مالک هتل تارای مهاباد خاطرنشان کرد: فریناز تا انتهای بالکن اتاق 409 می رود و بالکن های چند اتاق را به صورت افقی می رود ولی از بالکن 409 می خواهد یک طبقه پایین تر برود که سقوط کرده و فوت می شود.

این در حالی است که قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی نیز در رابطه با حادثه مهاباد گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته 60 درصد پیامک های فراخوان اعتراض به حادثه مهاباد از کشور عربستان سعودی ارسال شده است. 


 اخباراجتماعی  -  ایرنا 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------