گزارش تکان دهنده از وضعیت خشونت علیه کودکان در آلمان



اخبار,اخباراجتماعی ,تعرض های جنسی به کودکان

رییس انجمن حمایت از کودکان آلمان در مصاحبه به نشریه بیلد می گوید رقم واقعی تعرض جنسی به کودکان در آلمان احتمالا 20 برابر بیشتر است ؛ یعنی به طور متوسط روزانه 800 کودک در آلمان مورد تعرض و خشونت جنسی قرار می گیرند.

نتایج یک گزارش جدید نشان می دهد شدت عمل  و خشونت علیه کودکان آلمانی در سال 2014 در مقایسه با سال قبلی 5 درصد افزایش داشته است.

به گزارش عصر ایران به نقل از نشریه فوکوس در تازه ترین گزارشی که به طور مشترک از سوی "انجمن حمایت از کودکان " و " اداره جنایی فدرال" آلمان تهیه شده است در سال 2014 بیش از 4 هزار و 204 کودک آلمانی از سوی بزرگسالان مورد خشونت قرار گرفته اند.

بر اساس این گزارش در سال 2014 و بر اثر این خشونت ها 108 کودک آلمانی کشته و 81 کودک در شرف مرگ نیز از اعمال خشونت های فیزیکی والدین یا نزدیکانشان جان سالم به در برده اند. نیمی از کودکان مورد خشونت واقع شده زیر 6 سال داشته اند.

بر اساس این گزارش در آلمان به طور روزانه 40 کودک مورد تعرض جنسی قرار می گیرد.  با این حال "جولیا فون ویلر" رییس انجمن حمایت از کودکان در آلمان می گوید رقم گزارش اعلام شده درباره تعرض های جنسی به کودکان بسیار کمتر از رقم واقعی است .

او در گفت و گو با روزنامه "بیلد" گفت رقم واقعی تعرض جنسی به کودکان در آلمان احتمالا 20 برابر بیشتر است ؛ یعنی به طور متوسط روزانه 800 کودک در آلمان مورد تعرض و خشونت جنسی قرار می گیرند.

 او می گوید به دلیل اینکه در بسیاری از موارد خشونت های جنسی گزارش نمی شود احتمالا در آلمان سالانه بیش از 240 هزار کودک مورد سوء استفاده جنسی قرار می گیرند.

در گزارش انجمن حمایت از کودکان آلمان شایع ترین خشونت های اعمال شده علیه کودکان در این کشور سوزاندن پوست بدن به وسیله سیگار، گرسنگی دادن به کودکان، گاز گرفتن بدن آنها و در نهایت سوزاندن نشیمنگاه آنها با شعله آتش یا اجسام داغ و سوزاننده است.

در بسیاری از موارد خشونت ها از سوی والدین و بستگان نزدیک کودکان علیه آنها صورت می گیرد.
در گزارش صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) نیز بر این نکته تاکید شده است که در اغلب موارد خشونت های اعمال شده علیه کودکان حتی سوء استفاده های جنسی از سوی والدین و بستگان نزدیک آنها صورت می گیرد.

نتایج مطالعات سازمان ملل متحد در زمینه پدیده خشونت علیه کودکان نشان می دهد این موضوع یک پدیده شایع جهانی است و در همه کشورها و فرهنگ ها به شکل های گوناگون شایع است.

بر اساس مطالعات یونیسف غالب موارد خشونت علیه کودکان از سوی والدین، بستگان نزدیک، هم مدرسه ای ها و معلمان آنها صورت می گیرد.


 اخبار اجتماعی  -  عصر  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------