قیمت «شیشه» ٧٠ میلیون تومان افزایش یافت



اخبار,اخباراجتماعی ,مواد مخدر صنعتی

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر به کنترل عرضه پیش‌سازهای مواد مخدر صنعتی به‌ویژه «آنتی‌هیستامین‌ها» اشاره کرد و گفت: کنترل عرضه پیش‌سازهای مواد صنعتی به‌ویژه آنتی‌هیستامین‌ها و همچنین انهدام باندهای توزیع مواد پیش‌ساز و کنترل مرزهای غربی باعث شده درحال‌حاضر قیمت «شیشه» به طور میانگین ٧٠ میلیون تومان افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، جزینی درباره آمار مرگ‌ومیر در بین معتادان نیز عنوان کرد: در سال ٩٣، سه‌هزار نفر از معتادان بنا به دلایل مختلفی مانند مسمومیت حاد، تزریق زیاد، عفونت‌هایی مانند هپاتیت، ایدز، مصرف روانگردان‌ها و قرص ترامادول و ... فوت کرده‌اند که ٣٠٠ نفر آنها را زنان تشکیل می‌دادند، اما در چهار ماه نخست سال جاری ٥٩٦ مرد و ٧٠ زن، مرگ ناشی از اعتیاد داشتند که این آمار درمجموع نسبت به مدت سال گذشته افزایش پنج درصدی داشته است.

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر ادامه داد: در سال گذشته نسبت به مدت‌زمانی مشابه ٦٠ نفر از زنان به علت اعتیاد جان خود را از دست داده بودند که این آمار درحال‌حاضر به ٧٠ نفر افزایش یافته است که نشان‌دهنده افزایش ١٠ درصدی مرگ زنان معتاد در چهار ماه نخست سال است.

 

 اخبار  اجتماعی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------