فرماندار کرج: تشنگی کشور را فرا گرفته‌ است



اخبار,اخبارا جتماعی ,بحران بی آبی

فرماندارکرج‌ به مشکل کم آبی درکشور اشاره کرد و افزود: امروز کم آبی تمام کشور را فراگرفته و تنها به استان‌های خاصی محدود نمی‌شود.

به گزارش ایسنا ، منطقه البرز، محمدتقی ایرانی شامگاه‌ چهارشنبه (14مرداد)، در نشست صمیمی خود با اصحاب رسانه که درسالن سیروس صابر اداره کل ارشاد برگزار شد، با بیان این که باید فکری به حال جوانان بیکار کشور کنیم، اظهارکرد: خبرنگاران چشم بینای جامعه و رکن چهارم دموکراسی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اهالی رسانه علی رغم برخی محدودیت‌های اعتباری‌، اقتصادی و حتی سیاسی با تمام تلاش کوشش می‌کنند اتفاقات و حوادث دورو اطراف خود را به گوش مردم و مسئولان برسانند.

ایرانی افزود: اطلاع رسانی رسالتی است که به دوش خبرنگاران گذاشته شده و آنان باید این رسالت را به بهترین شکل به انجام برسانند.

فرماندارکرج گفت: انتقاد سازنده از وظایف اصلی خبرنگاران است، چراکه تا زمانی که قلم منتقد این افراد نباشد، اصلاح امور جامعه به کندی صورت می‌گیرد.

ایرانی با تاکید براین که اهالی رسانه باید در انعکاس اخبار انصاف را رعایت کنند،ادامه داد: خبرنگاران درکنار نقد سازنده باید دستاوردهای نظام و دولت را نیز به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: استفاده از تیترهای رد، سیاه نمایی و بزرگ نمایی برخی مشکلات نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادی مردم به مسئولان و دولت ندارد.

فرماندار کرج با تاکید براین که رسانه‌ها می‌بایست خدمات دولت تدبیر امید را به گوش مردم برسانند گفت: انتخاب آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور از انتخابات سازنده ملت ایران بود که نتایج مثبتی را درپی داشت.

معاون استاندار البرز یادآورشد: دولت تدبیر و امید به مردم وعده داده بود که با دیپلماسی مقتدرانه تحریم‌های ظالمانه را از میان بردارد که این وعده محقق شد.

ایرانی تصریح کرد: بدون شک این توافقات نتایج مثبتی خواهد داشت و قدری از فشارها و مشکلات موجود در جامعه می‌کاهد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی درداخل به دنبال کارشکنی هستند وبه دلواپسان توافقات صورت گرفته تبدیل شده‌اند.

فرماندار کرج افزود: تیم توافقات هسته‌ای در مذاکرات به خطوط قرمز نظام و منافع دولت توجه داشته و برمبنای صلاح عمومی دست به توافق زده‌اند.

وی درادامه صحبت‌های خود به مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: امروز بیکاری جوانان به یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان نظام تبدیل شده است.

ایرانی اظهار کرد: باید به سمت راهکارهای عملی برای حل مشکل بیکاری جوانان پیش برویم تا به این ترتیب شاهد افزایش آمار ازدواج و کاهش آمار طلاق باشیم.

وی همچنین به مشکل کم آبی در کشور اشاره کرد و افزود: امروز کم آبی تمام کشور را فراگرفته و تنها به استان‌های خاصی محدود نمی‌شود.

این مسئول افزود: زمانی رییس جمهور در سخنرانی خود گفت که با رفع تحریم‌ها زمینه حل مشکل کم آبی کشور حل می‌شود که برخی این جمله را به تمسخر گرفتند.

ایرانی گفت: امروز کشورهای عربی توانسته‌اند با دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته آب شور خود را به شیرین تبدیل کنند که بدون شک با توافقات صورت گرفته زمینه این اقدام درکشور ما هم فراهم می‌شود.

وی در پایان گفت: مدیریت آب امروز به مساله ای اساسی و مهم تبدیل شده و نباید فراموش کنیم که اگر امروز درمصرف آب دردسترسمان صرفه جویی نکنیم درآینده با بحران جدی‌تر آب مواجه خواهیم شد.

 

 اخبار اجتماعی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------