وزیر بهداشت: اختلافی بین مجلس و وزارت بهداشت وجود ندارد



اخبار,اخباراجتماعی , طرح تحول نظام سلامت

وزیر بهداشت با بیان اینکه هیچ اختلافی بین مجلس و وزارت بهداشت وجود ندارد، اضافه کرد: مجلس از تمام طرح‌های وزارت بهداشت حمایت کرده و خواهد کرد.

به گزارش ایسنا  منطقه اصفهان، سید حسن هاشمی در حاشیه مراسم روز پزشک در اصفهان اظهار کرد: هر کشوری نظام سلامت را خودش با استفاده از مبادی و تجربه طراحی می‌کند، ما هم هیچ چیزی را از صفر شروع نکرده‌ایم و طرح تحول نظام سلامت ادامه برنامه هایی است که در اسناد بالادستی و در قانون اساسی و در چشم انداز بیست ساله در حوزه بهداشت، درمان و در کنار آنها در حوزه آموزش وجود داشته است.

وی افزود: همه برنامه‌ها مبانی علمی دارد و متکی به تجربه جهانی و در راستای اجرای قانون است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اقدامات بسیاری پیرامون پرداخت مطالبه از طرف بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است، اظهار کرد: رییس جمهور تیمی را مشخص کرده و ماموریت سازمان مدیریت و سازمان‌های بیمه گر مشخص شده است. در عین حال جای نگرانی نیست و ما توانسته‌ایم از منابع موجود، معوقات را پرداخت کنیم.

هاشمی با بیان اینکه هیچ اختلافی بین مجلس و وزارت بهداشت وجود ندارد، اضافه کرد: مجلس از تمام طرح‌های وزارت بهداشت حمایت کرده و خواهد کرد. قاطبه نمایندگان مجلس حامی طرح تحول نظام سلامت هستند و پی در پی حمایت کرده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت در مناطق محروم اظهار کرد: وضعیت خدمات بهداشتی در مناطق محروم در حال حاضر با وضعیت دو سال قبل قابل مقایسه نیست. به عنوان نمونه کمتر از سه ماه آینده، بیمارستانی در چادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر بهداشت همچنین اظهار کرد: مشکل بیماران مبتلا به سرطان در پرداخت هزینه شیمی درمانی در استان اصفهان تا پایان سال جاری با تزریق بودجه کلان به این بخش رفع خواهد شد.
  اخبار اجتماعی - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------