نفوذ سامانه بارشی به کشور



اخبار,اخباراجتماعی,سازمان هواشناسی

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد که تا روز سه‌شنبه تداوم خواهد یافت.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با اعلام این خبر، افزود: امروز (یکشنبه) به طور موقت از میزان بارش‌ها در سواحل دریای خزر کاسته می‌شود و دمای هوا در این مناطق افزایش می‌یابد.

وی افزود: امروز همچنین در بخش‌هایی از شمال‌غرب کشور رگبار پراکنده همراه با رعد و برق موقت پیش‌بینی شده است و از روز دو شنبه سامانه بارشی فعالی از سمت شمال غرب، وارد کشور شده و در استان‌های شمال‌غرب و غرب و همچنین در سواحل شمالی کشور و بخش‌هایی از جنوب غرب، مرکز استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی شاهد بارش باران همراه با رگبار پراکنده خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور در ادامه با بیان اینکه مجددا از روز سه‌شنبه شاهد کاهش دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر خواهیم بود، اضافه کرد: دریای خزر در روز سه شنبه مواج است.

به گفته وی از امروز تا روز سه شنبه سامانه بارشی در کشور فعال خواهد بود و همچنین در سه روز آینده در مناطقی از جنوب استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان شاهد رگبار پراکنده و رعد و برق خواهیم بود.

گودرزی تصریح کرد: در همین مدت در مناطق شرقی کشور وزش باد همراه با گرد و غبار پیش‌بینی شده که در شهر زابل توفان و گرد و غبار خواهد بود.

وی گفت: از بعد از ظهر روز دوشنبه و تا پایان روز سه‌شنبه نیز در بخش‌هایی از جنوب سمنان، شمال اصفهان، قم و جنوب تهران وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضع جوی استان تهران در سه روز آینده نیز توضیح داد: آسمان تهران امروز کمی ابری بوده و از بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود.

وی یادآور شد: امشب نیز در شهرهای شرقی استان تهران بارش پراکنده همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: پیشینه دمای هوای تهران امروز 32 درجه سانتی‌گراد بوده و تا روز سه‌شنبه به 29 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.


اخبار اجتماعی  - آنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------