آخرین وضعیت آب و هوای کشور



اخبار,اخباراجتماعی,ضعیت هوا

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز بعدازظهر در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود گفت: امروز آسمان تهران صاف است و هیچ پدیده خاصی در این استان رخ نمی‌دهد.

 کبری رفیعی در تشریع آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر پراکنده پیش‌بینی می‌شود این شرایط در روز یکشنبه علاوه بر مناطق مذکور در نواحی وسیع‌تری شامل غرب و شمال غرب کشور رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در روز دوشنبه به طور نسبی بر میزان بارش در نواحی ذکر شده افزوده می‌شود و در نواحی جنوب کشور، استان هرمزگان و غرب فارس با رعد و برق نیز همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: خلیج فارس امروز مواج است و در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز در نیمه غربی آن مواج پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی گفت: آسمان امروز تهران صاف است و پدیده خاصی در این استان رخ نمی‌دهد همچنین دمای تهران در بالاترین سطح به 33 درجه سانتی‌گراد و در پایین‌ترین سطح به 20 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

به گزارش فارس، کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه تصریح کرد: امروز اردبیل با دمای 7 درجه سانتی‌گراد و اهواز با دمای 46 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.


 اخبار اجتماعی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------