صدای مهیب در مسجدالحرام/ سقف ریزش نکرده، اما معلوم هم نیست صدا از کجا آمد



اخبار,اخباراجتماعی,ریزش سقف مسعی در مسجدالحرام

 پس از سقوط جرثقیل در مسجدالحرام و کشته شدن بیش ۱۱۰ زائر و حادثه کشته شدن چند هزار نفر در منا، شب گذشته خبرهایی از ریزش سقف مسعی در مسجدالحرام منتشر شد. سازمان حج و زیارت خبر منتشر شده مبنی بر ریزش سقف مسعی در مسجدالحرام را تکذیب کرده هرچند توضیحاتی درباره این شایعه هم داده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ دوشنبه شب (6 مهر) در فاصله زمانی میان اقامه نماز مغرب و نماز عشاء صدای عجیب و مهیبی در فضای مسجدالحرام طنین انداز شد که موجی از وحشت را میان زائرانی که مشغول به طواف یا سعی بین صفا و مروه و یا در حال نماز و نیایش بودند ، ایجاد کرد.

زائران ایرانی که در آن زمان در مسجدالحرام حضور داشتند، در این خصوص گفتند: مشغول عبادت در مسجد الحرام بودیم که صدای مهیبی به گوش رسید. در این هنگام برخی از زائران شوکه و وحشت زده شده بودند و برخی از زائران بی تفاوت به عبادت و زیارت خود ادامه می دادند همچنین برخی از زائران که ترسیده بودند به این طرف و آن طرف می گریختند و بعضاً در این میان تعدادی از زائران با هم برخورد می کردند.

بر اساس اعلام شاهدان عینی مدتی پس از شنیدن این صدای عجیب فضای مسجدالحرام عادی شد و زائران مانند قبل به نیایش و انجام امور عبادی خود ادامه دادند.

منبع تولید این صدای مهیب و عجیب که موجب وحشت زائران شد، نامعلوم ماند.

در این رخداد خوشبختانه گزارشی از آسیب و جراحت زائران ایرانی و زائران دیگر کشورها بدست نرسیده است.

سازمان حج و زیارت شایعه ریزش سقف مسعی مسجدالحرام را که در فضای مجازی منتشر شده بود را تکذیب کرد.


 اخبار اجتماعی -  خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------