اعلام اولویت‌های سرمایه‌گذاری خیران سلامت تا آذر



اخبار,اخبار اجتماعی ,سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعیین و اعلام اولویت‌های سرمایه‌گذاری خیران سلامت در زمینه خدمات بهداشتی و سلامت تا یک ماه و نیم آینده خبر داد.

 منطقه خراسان، دکتر سیدحسن هاشمی در نشست صمیمی با خیران حوزه سلامت که در محل تالار راد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تا یک ماه و نیم آینده اولویت‌های سرمایه‌گذاری خیران سلامت در زمینه خدمات بهداشتی و سلامت به تفکیک استان‌های کشور اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا در همه استان‌ها مراکز بهداشت، بیمارستان‌ها، تجهیزات و ... بررسی می‌شود و اولویت‌های سرمایه‌گذاری خیران سلامت در قالب یک سامانه اعلام خواهد شد که بر اساس آن مشکلات دسته‌بندی می‌شود و مواردی که مرتبط به بهداشت باشد توسط وزارت بهداشت رفع مشکل خواهد شد.

وزیر بهداشت افزود: همچنین در این زمینه با وزیر اقتصاد، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مسوولان گمرک و نماینده خیران سلامت جهت حمایت بیشتر و رفع مشکلات‌ صحبت خواهم کرد.

هاشمی با تاکید بر اینکه توجه به امر سلامت کشور از جمله اولویت‌های کاری دکتر روحانی در دولت فعلی است، گفت: ایشان در روز‌هایی که از نظر اقتصادی روز‌های بسیار سختی بوده است بازهم توجه به سلامت داشته‌اند و از طرح‌های حوزه بهداشت و سلامت حمایت لازم را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ساخت مدرسه همانند گذشته نیاز نیست از این‌ رو به خیران توصیه می‌کنیم تا با حمایت از طرح‌هایی در حوزه سلامت و بهداشت که مخاطبان فراوانی را در برمی‌گیرد یادگار خوب و مفیدی از خود برای ملت ایران به جای بگذارند.

وزیر بهداشت خطاب به خیران سلامت، خاطرنشان کرد: در غفلت و شرایط آشوب‌زده دنیا و زندگی مدرن فعلی ارتقا مکارم اخلاقی که علت اصلی بعثت پیامبر نیز بوده بیش از هرچیزی ضروری است و از خودگذشتی مالی خیران برای سلامت دیگران بسیار ارزشمند محسوب می‌شود.


  اخباراجتماعی  - ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------